Probleem met Service Pack1 op XP-computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike P

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Ik heb het volgende systeem:

Asus sis648
PIV 2,4
512 mb 2700 (Kingston)
WD 80 GB 8 mb cache
XP Home NL

ik krijg elke dag een paar keer de volgende mededeling:

'Enkele bestanden die voor een goede werking van Windows nodig zijn, zijn vervangen door niet-herkende versies. De oorspronkelijke versie van deze bestanden moet worden teruggezet om systeemstabiliteit te behouden.

Plaats nu de cd-rom met Windows XP Home Edition Service Pack 1'

Als ik dit doe, zie ik het Service Pack niet staan en onderneemt de computer zelf ook geen actie. Verder (nog) geen problemen met stabiliteit, maar het is wel raar. Iemand een oplossing? Bedankt alvast.

Is die versie van XP op CD een versie met SP1? Anders moet je die apart downloaden en installeren.

Groetjes,
Bennie

Ik heb net alles uitgezet (scanner, internet) en dat maakt geen verschil. Het is een absoluut legale versie, besteld bij mijn nieuwe computer. Op de cd staat inclusief servicepack 1. Ik heb net geprobeerd de computer op te starten vanaf de cdrom en zo te herstellen. Dan vraagt het programma echter welke Windowsinstallatie ik wil herstellen. Die vraag snap ik niet helemaal. :confused:

Maar dat kan er maar 1 zijn ...

Groetjes,
Bennie

Hou me niet langer in spanning ;), wat moet ik dan invullen....?

Het lijkt mij dat je gewoon je Windows XP Home CD er in moet doen. (en geen herstelopties gebruiken via de cd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan