probleem met sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
596
Hallo,

Het installeren van xp sp1 gaat zonder enkel probleem, als ik daarna sp2 installeer doet mijn pc het niet meer: STOP fout c000021a onherstelbare systeemfout systeembetand windows subsystem werd onverwacht afgebroken.

Rara wat is dit?
 
Waarom eerst sp1 installeren ? SP 2 gewoon gelijk draaien (lost je probleem niet op maar scheelt je werk)

Zijn zo te zien meerdere oorzaken denkbaar, zie bv de grote lijst in google
 
Of sp2 helemaal niet installeren. heb 2 keer geinstalleerd (uiteraard nie bij mezelf) en 2x ellende gezien. Jah waren originle windows en jah, volgens windows update geinstalleerd...
 
Zorg ervoor dat je tijdens het installatie niets doet, laat de pc met rust. En schakel je firewall en antivirus uit, heel belangrijk.

Is je pc virus en spyware vrij, ook belangrijk. Dus eff helemaal schoon maken. Ook een online viruscan doen, housecall van trend micro is een goede.

Daarna als pc goed schoon is, je firewall uitschakelen en antivirus. En dan via de update pagina(niet automatische update),dus naar de pagina gaan en sp2 downloaden(je hebt hem al binnen denk ik) en installeren.

Bij mij lukte het ook twee keer niet, sp2 installeren. Maar toen had ik dit gedaan en werkte perfect.
 
Geplaatst door bultje21


Dus zonder windows installatie... :D

Daar heb je gelijk in, al na een minuut of twee na een schone installtie heb je wat dingen te pakken.

Maar ik bedoel dus virus en spywarevrij, ook eff een hijackthis log plaatsen op de aso forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan