probleem met spel!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotfi

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
43
ik word helemaal gek ik speel een spel aruarose ( aruarose.com )

en elke keer als ik het speel gaat alles zo als het hoort maar na een tijdje de ene keer 2 min. de andere keer 2 uur :S gaat het spel heel raar doen of hij gaat heel langzaam terwijl het een online spel is dus dat lijkt me raar :S ik kan tog niet alles slomer zien dan de rest :S maar goed en soms gaat het ziek snel en happert het helemaal

en ik heb een best goeie computer met windows xp en ook een best goeie internet verbinding kan iemand mij asjeblieft helpen want ik kan egt niet zonder dit spel :'(

alfast bedankt
 
kan zijn dat er diverse processen meedraaien die het systeem vertragen.
denk hierbij aan een virusscanner die zijn scan gaat doen of een softwarematige firewall
 
oke en wat kan ik er aan doen ??? o en het enige wat ik er aan kan doen is me hele pc opnieuw opstarte :S niet alleen het spell
 
kan zijn dat er diverse processen meedraaien die het systeem vertragen.
denk hierbij aan een virusscanner die zijn scan gaat doen of een softwarematige firewall

het is nu nog leuker ik heb me virus scan uit staan en wil spelen nu lag ik al na 3 sec. maar kan ik wel door alleen het spel te restarte het probleem oplosse :S maar ook maar voor 3 sec. :S plzzzz help
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan