probleem met stijldefinities

Status
Niet open voor verdere reacties.

journeyman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Ik heb een raar fenomeen in Word 2010, waarvan ik de oorzaak niet kan terugvinden maar wat wel heel vervelend is.
Als ik document open en ik wil het teken # invullen (wat nodig is om variabelen in te geven) dan plaatst hij niet dat teken, maar springt hij naar een ‘stijl definitie’.
Heeft er iemand enig idee hoe dit komt en waar ik dit kan aanpassen zodat er een normale werking komt?

alvast bedankt

Een # typen om variabelen in te geven is geen standaardtoets toewijzing, dus ik vermoed dat je die toets zelf hebt gedefinieerd. En dan wellicht in een sjabloon, want ik kan mij ook niet voorstellen dat je in elk document als je een # typt een variabele wilt gebruiken. Op dezelfde plek waar je de toets hebt gedefinieerd, kun je hem ook weer uitzetten, dus in <Bestand>, <Opties>, <Lint aanpassen> en dan de knop <Sneltoetsen>. Vervolgens zoek je de opdracht op die nu uitgevoerd wordt met de toets, en verwijder je de opdracht.
Je kunt de sjabloon natuurlijk ook meeposten, dan kunnen we eens kijken of het hier ook werkt, of dat de # op een andere pc normaal werkt. In dat geval heb je de toetsaanwijzing in je Normal.dotm gezet, en niet in een documentspecifiek sjabloon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan