Probleem met survey oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietJJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik wil graag iets downloaden, maar dan hebben de grappenmakers een wachtwoord de .rar file gezet en om dat wachtwoord te krijgen moet je natuurlijk een survey doen! Het probleem bij mij is dat deze nooit ontgrendelen... Kan iemand me tips geven om van dit probleem af te komen?

Het liefst heb ik natuurlijk dat jullie het password voor mij hier unlocken (dat zou al helemaal mooi zijn) en dan hier even posten zodat ik verder kan!

Bedankt voor de hulp!
 
<lees voor downloaden even de edit!!!>
*klik* Nog nooit gebruikt, gewoon van google, maar WOT zegt dat de link veilig is!

EDIT: Na het downloaden zegt Chrome zelf dat het bestand schadelijk kan zijn, dus, eigen risico! (Kan ook aan chrome liggen, ik wist nieteens dat die dat kon zien)
 
Laatst bewerkt:
Ah, deze zocht ik: deze heb ik al eens eerder gebruikt. Gaat gewoon allemaal wachtwoorden proberen. Je kan kiezen voor een dictionary atack, snel maar als het geen woord is lukt het niet, of een brute force. Ik doe altijd de brute force, bij mij gaat die op 800 per seconde. Je kan tussendoor gewoon stoppen, dan word opgeslagen waar die was en kun je altijd door gaan.
Programma legaal kan ik nergens vinden, maar op het internet zijn wel minder-legale oplossingen. Ik wil je nu natuurlijk niet aanzetten om de naam van dit programma op youtube te gaan zoeken met "crack" of "key" erachter, en al hélémaal niet om via bijvoorbeeld piratebay of pirateproxy.net te zoeken. *kuch*.
Dit is de naam van het programma: RAR Password Unlocker v4.2.0.0
 
Is het niet mogelijk om de survey gewoon te doen?

Edit: Ik heb achterhaald dat het wachtwoord 4 bytes lang is = 4 tekens lang max. Dus dan is brute force zeker nog te doen! Computer nu druk aan het rekenen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan