probleem met tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

timwittevrongel

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Dus ik heb een hele website ontworpen met photoshop dan heb die gesliced en samengesteld in dreamweaver. allemaal geen probleem tot als ik de afbeelding onder de buttons en banner dus waar ik men tekst zou plaatsen je weet wel zoals hier tekst staat onder de buttons gebruikerspaneel faq netwerk... als image kan ik daar niet op typen heb al geprobeerd om het als background intestellen maar dreamweaver plaatst hem altijd helemaal rechts terwijl men page center staat heb al geprobeerd om de margins meer naar links te doen maar dan gaan men buttons + banner mee naar links weet iemand hoe ik dit oplos alvast bedankt voor jullie tijd

Je zult het deel wat je wilt gaan verplaatsen waarschijnlijk in aparte DIV's moeten gaan zetten. Ik neem aan dat je CSS gebruikt???

Voor een aparte div maak je ongeveer zoiets aan in de CSS code:

HTML:
#HIERDENAAM {
             /* Hier alle opties (margin, font etc.) */
            }

In de bovenstaande code moet je bij HIERDENAAM de gewenste naam van de div gebruiken. Bij de onderstaande code vul je diezelfde naam weer in...

Het deel wat je wilt verplaatsen plaats je in die div, zoiets:

HTML:
<div id="HIERDENAAM">
           <!--Hier wat je wilt verplaatsen...-->
           </div>

Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met CSS en (X)HTML, maar zoiets is vrij basic en vaak makkelijk te begrijpen, dus succes met proberen...

Laatst bewerkt:
onder de buttons maak ik een tabel centreer de cursor dan maak ik een div voeg de achtergrond toe staat ie nog steeds volledig rechts???

Gebruik jij nog tabellen dan??? Daarvoor zou ik de oplossing niet weten, ik ken alleen XHTML met CSS, en gebruik dus float etc.

hoe stel jij dan je slices samen tot een website ??? ik doe het met tabellen miss is jouw techniek beter vertel ..

Ik zou het niet weten, ik slice geen sites en ik maak ze ook niet met Dreamweaver, misschien iemand anders hier???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan