Probleem met toetsenbord en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

EelcoH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Berichten
3
Ik heb een laptop van HP-compaq (Precario CQ70) van anderhalfjaar oud. Nu doet al een tijdje de aansturing via zowel de muis (vingerbeweging) als het toetsenbord niet meer en kan ik alleen maar werken met een extern toetsenbord en externe muis.
Ik weet niet zeker of het een software probleem of hardware probleem is, maar ik denk het eerste.

Het is namelijk zo, dat als ik via het configuratiescherm op 'toetsenbord' klik, tabblad hardware, eigenschappen (van het toetsenbord: Standard 101/102-key), dan kom ik in de eigenschappen van dat toetsenbord. Er staat daar: dit apparaat werkt correct (wat dus niet zo is).
Ik kan daar de instellingen wijzigen, en als ik dat aanklik, moet ik toestemming geven om door te gaan. Via 'details' zie ik dat het om een besturingssysteem gaat met de naam: DeviceProperties.exe. Als ik op doorgaan klik kan ik w�l mijn toetsenbord gebruiken (tot hij er op een gegeven moment weer uitligt; bijv. na op de screensaver te hebben gestaan, of bij meerdere functietoetsen) en sowieso nadat-tie uit is geweest.
Ik denk dus dat het een software probleem is.

De muis (vingerscroller) krijg ik niet aan de praat.

Kan iemand mij helpen?

Eelco
 
met de muis kan ik je moeilijk helpen want daar heb ik niet echt verstand van :eek:
maar met je touchpad kan het zijn dat je het programma voor je touchpad hebt uitgeschakeld dus dat hij gwn niet meer werkt dit kun je weer inschakelen bij
confuguratiesherm>aanwijsapparaat>inschakelen :d

verder veel suc6 !!! :thumb:
 
Ik kan in mijn configuratiescherm niet het woord 'aanwijsapparaat' vinden, wel muis en ook toetsenbord, maar daar zie ik niet iets wat ik kan inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan