Probleem met uploaden website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick16

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hallo ik zit echt enorm te stressen.
Ik ben de afgelopen maand elke dag hard bezig geweest om een website in elkaar te zetten met dreamweaver. Nu is hij eindelijk klaar en wil ik hem graag uploaden.
Ik heb al eerder gewerkt aan een website voor dit domein met wordpress.
Daardoor staan er dus al een hoop folders online op mijn remote server.
Ik heb wordpress wel al gedeinstalleerd van de server.
Nu had ik gevraagd op forums wat ik moest deleten om veilig mijn website vanuit dreamweaver te kunnen uploaden naar mijn site.
Er werd mij verteld dat ik alleen alles in de public html folder moest deleten, en de rest kon ik laten staan.
Dit heb ik dus gedaan en ik ben daarna de site gaan uploaden, toen ik daarna de site wilde bezoeken kreeg ik deze error: Index of /

Apache mod_fcgid/2.3.5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage met nog wat erachter

Toen ik keek op mijn remote server , was het ook een rommel, de pagina's waren wel geupload maar stonden allemaal buiten mijn public html folder, en de rest, images css etc ook allemaal.

Ik zit echt heel erg in de stress want ik heb geen idee wat ik nu moet doen.

Is er een manier om mijn files op mijn server te resetten zodat ik veilig mijn website kan uploaden?
Alvast bedankt.

onthoud: maak eerst een backup voordat je dingen gaat verwijderen :D. Misschien dat je hosting bedrijf nog een backup heeft, en anders weet ik het niet. Waarom moeilijk doen met bestanden uploaden via dreamweaver? Probeer Filezilla eens; hiermee sleep je de bestanden van je website zo naar je server.

Ik denk dat er werd bedoelt dat je public html leeg moest maken en niet de map zelf verwijderen.
je bezoekers krijgen de inhoud van public html te zien en als die er niet is..
probeer deze map eens opnieuw te maken en jou website daarin te uploaden?

Anders kan je nog proberen contact op te nemen met je host bedrijf, daar zit vaak wel een goede support afdeling die alles regelt :)

Succes

Bedankt voor alle hulp.
Ik heb gister contact opgenomen met mijn hosting service.
Die waren zo aardig om alle files van mijn server te verwijderen die ik niet meer nodig had.
En wat bleek ik moest /public_html/ toevoegen in dreamweaver bij host directory, pas toen werden de files in de goede plek geupload.
Alles werkt nu goed en mijn site is online.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan