Probleem met Usb Hid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasin890

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo,
Een jaar geleden had ik een Logitech Dual action gamepad. Hij deed het vlekkeloos. Een week of 2 geleden had ik een USB hub gebruikt om de usb's te verdelen.
Alles werkte vlekkeloos. Nu heb ik sinds kort een probleem met met Logitech Gamepad. Alle andere usb's Die ik op de HUB heb aangesloten vertonen geen problemen. Wanneer ik me Gamepad aansluit dan herkent de software hem maar hij geeft elke keer een geluid dat hij steeds eruit wordr gehaald terwijl dit niet zo is. Hij reageert wel maar dan weer niet. Mijn Gamepad gebruikt geen extra software. Dus het probleem is met Gamepad deze valt contstant uit en weer aan.

Computerspecs:
Intel Dual core i7
4gb ddr3 ram
500gb hdd
ati 545v
Windows 7 x64 bit

Het kan ook zo zijn dat je controller niet genoeg stroom krijgt. Probeer eens vanalles los te koppelen behalve de controller.

Nu is de controller te zien zonder een gele uitroepteken, maar nog steeds hoor ik contstant het geluid van het pluggen en uitpluggen

En als je hem zonder hub aansluit?
gewoon alleen op een 5v usb

(als je een usb hebt met meer volt erop (nieuwere moederborden hebben die soms) dan kan je het beste daar de hub insteken overigens.)

Alles is losgekoppelt en de gamepad zit alleen aangesloten maar nog steeds hoor ik het geluid van het plug in en out

Maar zit de gamepad aangesloten op de hub?

Mijn xbox 360 controller stopte ook af en toe met werken sinds ik de nieuwe 10-poorts hub heb.

Ik had hem op de Hub Aangesloten, Hij deed het toen nog goed, Maar het probleem is dat die steeds aan en uit springt, Ik had alles losgekoppelt en hem op een usb 2.0 aangesloten ingebouwde van de pc en hier vertoont die nog steeds hetzelfde probleem

Dan ligt het probleem bij de contrtoller. Doet hij dit ook op een andere pc?

Ik zal hem eens gaan testen op een andere pc dan laat ik het je weten.

Hij doet het uitstekend op me laptop, Ik heb ermee nog wat mee gegamed en hij functioneert naar behoren. Kan ik het beste dan me computer herstellen naar de Fabrieksinstellingen? Het kan toch zijn dat de usb files door elkaar zijn.

Ja idd als hij het perfect doet op de laptop dan moet Het aan je pc liggen.

Wat je kan doen is de controller in de pc doen en deze vervolgens via aparaatbeheer verwijderen(rechtermuisknop uninstall device driver)

Vervolgens de controller eruit halen en herstarten.

Daarna de controller terugdoen

Dit heb ik geprobeerd en hij installeert de driver weer maar deze controller reageert nu helemaal niet.
Ik heb 2 van logitech allebei ongedaan gemaakt en ze installeren weer automatisch wanneer ik op zoeken naar gewijzigde apparaten klikte.
1211.jpg

Hallo,
Misschien kan je hier wat mee zie afbeelding
USb.jpg
En ik ben er ook achter gekomen dat de logitech Dual action een andere driver versie heeft.
Zie afbeelding Logitech.jpg

Laatst bewerkt:
Deze driver heb ik al geinstalleerd, Dit is een driver om o.a. extra spellen te spelen die de gamepad niet ondersteunt. Het probleem is dat hij steeds uitvalt en in dat programma valt die alsnog aan en uit dit is een programma om spellen ermee te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan