probleem met utorrent-bittorrent...

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckie70

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
6
Hallo,

6 weken geleden zijn wij verhuist (wel in dezelfde woonplaats, ook dezelfde internet provider gehouden @home) en nu heb ik elke keer een probleem wat ik voor de tijd niet had...

Ik gebruik utorrent al een hele tijd maar sinds ik verhuist ben gebeurt het volgende als ik utorrent opstart nl. mijn explorer werkt niet meer en outlook werkt ook niet meer...Msn blijft wel gewoon online. Ik heb ook al een vraag gesteld op diverse torrentsiteá maar allemaal geven ze aan dat ik een andere poort moet gebruiken, boven de 50000. Dit heb ik geprobeerd maar zonder resultaat, helaas.

Ik draai met xp (sp2), een e-tech router en kaspersky internet security.


Ook heb ik bittorrent ook geinstalleerd maar ook deze veroorzaakt hetzelfde probleem..

Wie zou mij kunnen/willen helpen met een oplossing ?


Alvast bvedankt!
 
Hoeveel upload mag utorrent gebruiken en welk abbo heb je bij home?
 
Max. 50 kb/ps (hij deelt helemaal niet....) regelmatig, 8 mb....

Dit probleem is op mijn oude adres nooit voor gekomen...
 
Hoe bedoel je, deelt helemaal niet?

Zet die op max 30 a 40 dan houd je ook nog wat bandbreedte over voor zaken als internetten
 
Ik deel op het moment helemaal niet, er wordt geen torrent bij mij vandaan gehaald...Dus is er ook geen verkeer, volgens mij
 
lijkt op een routering probleem bij @home.hij verwijst nog naar je oude adres. moet je de helpdesk bellen en vragen of ze je gegevens opnieuw instellen
 
Bedankt!

@ home is bezig om de storing te bekijken, na drie werkdagen zou het opgelost moeten zijn, ik ben benieuwd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan