Probleem met verbinding ADSL/ ISDN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Norbert1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een adsl verbinding via isdn. Nou wordt continue de verbinding verbroken. Het ene moment heb ik een paar uur verbinding en het andere wordt ik er om de paar minuten afgegooid. Ook komt het voor dat ik hellemaal geen verbinding krijg (geen kiestoon). Ik heb het op diverse computers en een laptop gebrobeerd met iedere keer het zelfde resultaat. Komt iemand dit bekend voor en zo ja wat kan je eraan doen?

bvd

N. van den Broek

Heb je de splitter wel goed gemonteerd?

En zitten er geen telefoons voor de splitter?

Hoi Sigma,

Er zit geen telefoon voor de splitter en ik heb hem direkt op de hoofverbinding aangesloten. Ik heb wel alles losgemaakt en opnieuw vastgemaakt, ik hoop dat het helpt. Ik heb ook wel eens begrepen dat je de USB poort kan reseten met een bepaald commando.

gr.

N. van den Broek

Kan het zijn je energiebesparingsprogramma's hebt draaien, die na een bepaalde tijd je internetverbinding dichtgooien of schijven stoppen, etc.

Of mogelijk dat de internetverbinding wordt gestopt na een bepaalde periode van inactiviteit.

Hoi,

Nee, dit soort programma's draaien niet mee. Ik zal HCCnet bellen of dit soort klachten vaker voorkomen. In ieder geval bedankt voor de moeite.

N. van den Broek

Je kunt je USBpoorten verwijderen in je hardware en vervolgens rebooten. Ze zullen dan weer opnieuw geinstalleerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan