probleem met verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter ribas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ribas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2004
Als ik mijn computer aandoe dan kan ik geen website of email openen. Ik heb een ASDL verbinding. Pas wanneer ik een systeemherstel toepas op een datum van ongeveer een maand terug dan doet alles het weer gewoon. Hoe kan ik dit oplossen?

welkom op Helpmij!

Kan je wel op internet komen en e-mailen, maar kan je dan vervolgens geen enkele site en e-mail openen?
Moet je elke keer als je het net op wil systeemherstel toepassen?

Kijk eens bij extra boven in de explorerbalk en klik hier op internet-opties.
Ga bij het tabblad naar progamma's klik hier op webinstellingen herstellen en zet een vinkje bij controleren of internet explorer de standaardbrouwser is.

Maar voor dit alles moet je eerst de pc scannen met Ad-aware na het installeren klik eerst op update, scan vervolgens de hele pc, en verwijder alles wat hij vindt, je kan het evt ook in quarantine zetten.

groetjes speedtouch

Controle windowsbestanden

Welk besturingssysteem heb je? Als je XP hebt (win2000 weet ik niet zeker) dan kun het volgende doen:

1) Klik op start
2) Klik op uitvoeren/run
3) tik in "sfc /scannow" (zonder de aanhalingstekens)
4) klik op uitvoeren/run

Windows gaat nu een controle uitvoeren op alle bestanden die belangrijk zijn voor de juiste werking van windows. Het kan zijn dat hij om de cd van windows vraagt om beschadigde of missende bestanden terug te zetten.

Hopelijk is je probleem hiermee opgelost. Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan