Probleem met videokaart in Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Apart van de andere acties heb ik MSI benaderd en het volgende antwoord gekregen:

De MS-7093 is inderdaad niet compatible met Windows 7. Dit betekent dat van alle hardware geplaatst op het platform niet kan worden gegarandeerd dat het probleemloos werkt met Windows 7.

We adviseren een OS te gebruiken wat compatible is met het moederbord of de hardware op voorhand te laten testen i.c.m. het moederbord en Windows 7.

Met vriendelijke groet,

Support Team
Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050
5692GA Son



Voorlopig even zonder verder commentaar! :evil::evil::evil::evil::evil:
 
Lijkt mij een glashelder antwoord, alleen:

is het

Support Team
Mystar Computer B.V.

MSI Nederland?
 
Ja, het e-mail adres is msi-info@msi.eu.
Blijkbaar zitten Mystar en MSI-Europa op hetzelfde adres en gebruiken ze dezelfde support afdeling of is Mystar BV de lokale BV-naam.

Een 2e e-mail zei:
MSI biedt ondersteuning t/m Windows XP en Windows Vista op dit model. Windows 7 is niet getest en kan daardoor niet worden ondersteund.
Wanneer de upgrade advisor aangeeft dat Windows 7 ondersteunt wordt, dan zou je ondersteuning kunnen zoeken bij Microsoft.

Je zou een ATI kaart kunnen proberen. Dat sluit het best aan bij het platform, maar of die combinatie zal werkt kunnen wij niet garanderen.


Misschien morgen of volgende week eens met en ATI-kaart proberen.
 
Laatst bewerkt:
Probleem met videokaart in W7

gast0225, goedenavond.
Ik ben nu dus een paar dagen bezig met mijn oude onboard videokaart, ofwel de standard grafische videoadapter en wordt mijn computer weer stabiel
Maar weet jij een mogelijkheid om de RS480M2 te installeren zodat ook onder W7 de beeldschermadapter MSI Radeon Express etc gaat heten, net zoals onde XP.
Als je de onboard videokaart deïnstalleert teneinde RS480M2 te installeren, vraagt ie eerst om de computer af te sluiten om te kunnen effectueren, maar bij het opstarten zegt ie onmiddellijk: "Stuurprogramma VGA grafische adapter installeren" en is alles weer bij het oude.
Ik denk maar dat ik alles bij het oude moet laten en blijf zitten met heel langzame grafische toepassingen.

Tot mails?
Groeten, Jos
 
Ik moet echt even passen.

gast0225 en PH-RVG, ik geniet nu al weer enkele dagen van een storingsvrije W7. Het betrouwbaarheidsrapport nadert de 10, dus ik ben een gelukkig man en neem de langzame grafische spelletjes maar op de koop toe voorlopig.
Bedankt voor alle hulp!
Groeten, josrut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan