probleem met videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jemama

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
beste mensen ik heb een probleempje , ik heb net een nieuwe videokaart gekocht ,
my.php

http://img134.imageshack.us/my.php?image=videokaartmp0.jpg
zoals jullie zien moet ik deze videokaart voeden d.m.v een 4 pin (zoals bij oude hardeschijven
aangezien ik geen 4 pin heb maar een Sata cable hoe moet ik dan de videokaart voor zien van stroom? ,

bvd
j.

Laatst bewerkt:
4 pins moet je zo wie zo heben op je voeding die zit namelijk op elke voeding al vanaf de 368 pcs tijdperk .
ik raad aan dat je even better gaat kijken in je kast

Die witte connector hangt aan je VOEDING. Volg alle kabels van je voeding eens, die moet er zeker ergens zijn ! anders trek je een foto van je voeding !

ik weet dat het belachelijk klinkt maar ik heb alleen maar sata in me pc en geen molex,(dell inspiron 530s), nu is mijn vraag , weet iemand een dus danig groote (NL)webwinkel waar ik een kabel kan vinden die van sata naar molex loopt

sata--------->molex , ik weet dat ze bestaan

ik denk dat ze achterin verstopt zitten (achter je moederbord dus)
en als je voeding zo nieuwe is dat hij alleen S-ata aansluitingen heeft dan moet die ook PEG stekkers hebben (6 Pins dus)

neej hij licht niet onder m,ijn moederbord, ik weet het zeker want heb hm gister nog geasembleerd en me broer heeft het zelfde met' z'n voeding ook van dell inspiron

maak eens een foto van je voeding. Ook ik geloof er niets van dat er geen molex-stekker op die voeding zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan