Probleem met video's in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonievb

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
Goede avond,

Wanneer ik video's in Google Chrome afspeel loopt het geluid niet goed bij het beeld, en andersom. Als ik video's in Internet Explorer afspeel klopt het geluid en beeld wel precies. Hierdoor denk ik dat het probleem bij Chrome ligt, hoewel ik hem opnieuw heb geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Ook heb ik aan wat instellingen van Flash Player gezeten maar dit heeft het ook niet verholpen...

Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik wil het graag opgelost hebben aangezien Chrome mijn standaard browser is.
Ik hoop dat iemand mij een effectief antwoord kan geven.

Mvg,
Antonie

Via windows update had ik een driver gedownload van Nvidia, en ik dacht dat dat voor mijn videokaart was, maar blijkbaar voor mijn moederbord. Heb net via de website van Nvidia de driver gedownload voor mijn videokaart, en nu is het probleem opgelost. De video's spelen weer af zoals het hoort.

Bedankt voor jullie reacties.

Mvg,
Antonie

Het probleem van het gelijklopen van geluid en beeld is opgelost, maar nu heb ik last van haperen met video's. Als ik bijv. een flash video op een website bekijk en hij is al volledig geladen, dan hapert hij nog steeds...

Misschien de hardware acceleratie uitzetten als je naar de eigenschappen van de video gaat.

Nvidia drivers worden door update gemold.

LetOp!!
Bill Gates is nog steeds erg eigenwijs.
Heb dit probleem ook zelf bij de hand gehad.
Als ik de driver van Nvidia installeerde kwam die suffe Bill Gates toch weer met een update, via automatische updates.
Het enige wat je er tegen kunt doen is de driver van Nvidia opnieuw installeren.
Mocht je mobo ook een Nvidia chipset hebben, ook die opnieuw installeren.
Let wel op dat je de instellingen van update aanpast in "updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren".
Dan komt hij dus weer met die update, dan klik je daar met rechts op en kies je "update verbergen".
Daarna ben je van die eigenwijze Bill verlost.

Succes.

Misschien de hardware acceleratie uitzetten als je naar de eigenschappen van de video gaat.

Had ik al geprobeerd, maar dat maakt geen verandering.

LetOp!!
Bill Gates is nog steeds erg eigenwijs.
Heb dit probleem ook zelf bij de hand gehad.
Als ik de driver van Nvidia installeerde kwam die suffe Bill Gates toch weer met een update, via automatische updates.
Het enige wat je er tegen kunt doen is de driver van Nvidia opnieuw installeren.
Mocht je mobo ook een Nvidia chipset hebben, ook die opnieuw installeren.
Let wel op dat je de instellingen van update aanpast in "updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren".
Dan komt hij dus weer met die update, dan klik je daar met rechts op en kies je "update verbergen".
Daarna ben je van die eigenwijze Bill verlost.

Succes.

Toen ik de driver van Nvidia installeerde stond er al ingesteld dat Windows de updates niet automatisch installeert. Na het installeren van de driver heb ik ook geen melding gekregen van een nieuwe update. Buiten dit heb ik de driver toch verwijderd, en ook 'Nvidia Display Control Panel' die Windows even geleden als het goed is had geïnstalleerd toen ik via 'Apparaatbeheer' een stuurprogramma bijwerkte. Na het verwijderen van deze 2 heb ik mijn PC opnieuw opgestart en toen kreeg ik een melding dat er iets was geïnstalleerd, en toen stond 'Nvidia Display Control Panel' weer tussen mijn software. Ik heb toen de driver van Nvidia weer geïnstalleerd. Als ik nu een video bekijk op bijv. Youtube, dan hapert hij bijna niet meer maar het geluid loopt nog wel achter of voor, met het beeld...

Heb je al eens geprobeerd om "installatie ongedaan maken" aan te klikken en in het volgende scherm te klikken op drivers verwijderen.
Daarna zul je wel weer opnieuw de Nvidia drivers meten installeren.

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan