ik had een vraagje over de virtual clone drive die bij de 4.2.0.2 versie van clone cd zit.
ik heb deze virtual clone drive al geruime tijd en hij werkte goed tot een paar dagen geleden.
ik snap niet helemaal hoe ik hier een plaatje vanuit mijn harde schijf kan invoegen ( als dat al mogelijk is) maar ik zal even opschrijven wat ik bedoel
als je met de rechtermuisknop op de virtual clone drive klikt dan komt er als het goed is dit te staan:
- openen
- verkennen
- zoeken
------------------------
- mount
------------------------
- virtual clone drive
------------------------
- delen en beveiliging
( nou ja tot en met de eigenschappen natuurlijk)
nu staat er sinds een paar dagen geen mount en virtual clone drive meer bij als ik met de rechtermuis knop op de virtual clone drive klik, dus kan ik geen images die op de harde schijf staan meer opstarten
Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?
alvast bedankt
ik heb deze virtual clone drive al geruime tijd en hij werkte goed tot een paar dagen geleden.
ik snap niet helemaal hoe ik hier een plaatje vanuit mijn harde schijf kan invoegen ( als dat al mogelijk is) maar ik zal even opschrijven wat ik bedoel
als je met de rechtermuisknop op de virtual clone drive klikt dan komt er als het goed is dit te staan:
- openen
- verkennen
- zoeken
------------------------
- mount
------------------------
- virtual clone drive
------------------------
- delen en beveiliging
( nou ja tot en met de eigenschappen natuurlijk)
nu staat er sinds een paar dagen geen mount en virtual clone drive meer bij als ik met de rechtermuis knop op de virtual clone drive klik, dus kan ik geen images die op de harde schijf staan meer opstarten
Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?
alvast bedankt