Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb op VMware server Windows 2008 geinstaleerd maar het probleem is dat hij mijn netwerkadapter niet vind.
Dat schijnt te kloppen: Een AMD ethernet adapter (die door VMWare standaard wordt geëmuleerd) wordt niet (direct) ondersteund door W2008, vandaar dat in (bijv.) Sun Virtualbox dan een Intel netwerkkaart wordt geëmuleerd, omdat daar wél automatich drivers voor beschikbaar zijn in W2008.
Je zult dus op zoek moeten naar drivers die passen op die AMD netwerkkaart en die geschikt zijn voor W2008 (Vista of W7 drivers zouden ook moeten werken, lijkt me).
Succes,
Tijs.
hallo,
Bdankt voor de tip maar het is een broadcom geen AMD.
Het is een dell laptop LAITUDE e6400
Je schijnt de geëmuleerde netwerkkaart te kunnen veranderen naar een Intel netwerkkaart.
Zie deze discussiedraad
Succes,
Tijs.
Je schijnt de geëmuleerde netwerkkaart te kunnen veranderen naar een Intel netwerkkaart.
Zie deze discussiedraad
Succes,
Tijs.
Het zou zo moeten zijn dat als je de instelling in de vmx hebt aangepast en daarna het besturingssysteem opstart in VMWARE dat een Intel netwerkkaart wordt herkend, die je dan moet gaan instellen.
Ik snap je laatste opmerking verder totaal niet: Zover ik kan nagaan heeft de installatie van de VMWARE tools geen invloed op welke hardware er binnen VMWARE wordt geëmuleerd.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.