Probleem met voeding aan moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeertO

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Hallo
Gister heb ik op de plaatselijke rommelmarkt zeer goedkoop een computer bij elkaar gekocht, inclusief beeldscherm, toetsenbord en muis was ik slechts €1,25 (!) kwijt.
Nou wist ik natuurlijk wel dat die computer het niet goed zou doen maar dat hoorde erbij.
Thuis alles aangesloten, en ik doe dat ding aan en alleen de voeding maakte geluid en verder gebeurde r niks. Ik had dus nog een oude computerkast op zolder liggen en heb de harde schijf, floppy station, cd station en voeding overgeplaatst. Alles keurig aangesloten etc. Nu als ik hem aandoe doet de CD Schijf en het floppy station het, alleen als ik hem aansluit op mijn beeldscherm blijft deze zwart. Ik vermoed dat dit komt omdat ik de voedingskabels niet op het moederbord heb kunnen aansluiten en de videokaart het hierdoor ook niet goed doet. Heeft iemand misschien een idee/oplossing waardoor ik stroom op het moederbord/videokaart kan zetten?
Alvast hartstikke bedankt!

Gen stroom op het moederbord aangesloten? Verklaar je nader...

Nou kijk, ik heb de voeding in de computer gestopt en de voedingkabels op de harde schijf etc. aangesloten. Maar normaal gesproken hoort er ook een voedingkabel op het moederbord te passen (toch?) maar ik kan die plug niet vinden..

Dat plekje had ik al gevonden maar de snoeren blijven er niet goed i nvast zitten.
Ik zla het nogmaals proberen, maar in ieder geval bedankt!!

Ik heb een apart soort klipje, zal ik misschien een foto maken voor de extra duidelijkheid?

Oke maar de batterij van mn camera is leeg dus het kan even duren.
Ik zal de foto's zometeen posten!

Foto 1:
De aansluiting:
imag0120ug5.jpg

Foto 2:
De klipjes:
imag0121yg6.jpg

Dat zijn geen stroomstekkers voor dat moederbord!!!!!!!

Dus daar ligt het aan.
Want in de vorige kast pastten ze wel in het moederbord.
Wat voor soort stekkers moeten er dan in passen?

Die zit niet aan de voeding
Kan dit zijn omdat het een oudere voeding is? want het lijkt me dat iedere voeding op ieder moederbord zou kunnen.

Hmm laat ik die nou net weer niet hebben :(
Volgens mij heb ik er ergens wel een liggen maar dat wordt hard zoeken.
In ieder geval hartstikke bedankt voor je hulp!

Graag gedaan en laat even weten hoe het afloopt, ik ben benieuwd of je de pc van 1,25 euro aan de praat krijgt!!

Je woont toevallig niet in de buurt van Den Haag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan