Probleem met voeding ?? of toch iets anders??

Status
Niet open voor verdere reacties.

turasu

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Berichten
38
Heb vandaag een nieuwe hardeschijf van 1TB .

Die had ik aangesloten, probeerde mijn pc weer te starten niks er gebeurde gewoon helemaal niks. Ikdie hardeschijf weer losgekoppeld probeerde weer me pc te starten en hij deed nog steeds niks.

Andere voeding gepakt aangesloten me Fan op me moederboard ging 1 keer rond voor de rest niks. Na een tijdje gevloek probeerde ik het nog een keer hey hij deed het sprong al een gat in de lucht maar had te vroeg gejuigt. ik sluit pc weer af om me goeie voeding er in te doen weer niks ik weer de andere er in doen draait die fan maar weer 1 keer rond. en dat gebeurd trouwens ook maar 1 keer daarna ook niet meer.

Met goeie voeding brand ledje niet op me moederboard
met de ouwe voeding brandledje wel op moederboard.

Moederboard: Asus p5vdc-MX niet de jongste meer
Voeding: 460 watt uit me hoofd en die andere die ouwe 300 ofzo

Ik hoor het wel als jullie meer info nodig hebben.

Alvast bedankt voor jullie hulp

mvg,

thijs

Update:
Met de oude voeding van 300watt. na een tijdje wachten doet me pc het weer. weet nu al 100% ckr als ik pc uischakel dat ik ouwe probleem weer krijg. mss hebben jullie hier nog wat aan.

mvg,

thijs
 
Laatst bewerkt:
Die problemen treden pas op sinds je je nieuwe harde schijf erin hebt gedaan?
Zo ja, is het teveel gevraagd van je voeding en heeft ie niet genoeg vermogen om alles op te starten..
 
Had je met de oude hardeschijf ook al zo veel problemen
ik denk zelf dat het aan de hardeschijf ligt maar die 300 watt voeding is dat
het zelf merk net als 460 watt ?
 
Het probleem is al opgelost, me voeding was gewoon DOOD en die 300 watt was gewoon te zwak nu nieuwe voeding en hij doet het weer perfect :D:D
 
Gelukkig maar. Even terzijde, welke voeding heb je gekocht?
 
Me pa had er ff 1tje gehaalt.

Power supply 450 watt

van X-Gear
 
ach jha maakt mij niet zo veel uit en hij draait nu weer. als ie weer naar de ***** gaat koop ik er zelf 1tje.
 
Ja en als ie kapot gaat heb je de kans met deze rotzooi-voedingen dat ie de rest van de hardware met zich meeneemt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan