Probleem met wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annettevanh

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Berichten
17
Stel deze vraag eigenlijk voor een vriendin, die heeft gisteren een kop thee in haar toetsenbord laten vallen (dom, ja ik weet het) heb haar toen onmiddelijk geadviseerd om haar toetsenbord om te draaien, leeg te laten lopen en alles weg te deppen wat kon.
Nu doet hij het wel weer, maar alleen de letter l niet.
En laat ze die nu nodig hebben om in te loggen bij Windows XP.
Heb al gebeld en gezegd probeer eens alt 108 maar dat pakt hij niet......
Wat kan ze nu nog proberen, ze woont in een klein dorp en heeft niet zomaar geld voor een ander toetsenbord en het eerste kringloopgebeuren is een half uur reizen.
Kan ze haar wachtwoord omzeilen?
 
Probeer eens met windowstoets + U het schermtoetsenbord te starten?
wellicht kun je dan inloggen :)
 
Nou, ze kreeg dus dat beeldschermtoetsenbord, maar nu werkt de l NOG niet????????
Heb haar de stekker van haar toetsenbord eruit laten trekken, maar nee.
Ze kan niet opstarten zonder toetsenbord dus wat nu gedaan????
 
Hoi,

Weet je, deze vraag 'riekt' ......
Als het toetsenbord niet doet wat 'ie moet doen, doet 'ie dat niet alleen niet bij het ingeven van een wachtwoord, maar bij heel wat meer.

Hier past maar één advies: voor een paar tientjes een nieuw toetsenbord!

En dat gezeur over een wachtwoord voor Windows? Nogmaals .... het riekt :mad:
 
?

Daar kan ik dan maar een ding op zeggen, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Wil hier zelfs het bedoelde wachtwoord wel typen, als je dat blij maakt?

Wil alleen weten hoe ze de l kan typen als haar toetsenbord zo vreemd doet want had ook al uitgevonden het volgende:


Probeer eerst het volgende: login met klassieke aanmelding (2 maal Ctrl-Alt-Delete gebruiken bij Welkomstscherm) en neem als gebruikersnaam administrator, bij het wachtwoord vul je niets in. Vervolgens kun je bij de Gebruikersaccounts een nieuw wachtwoord aanmaken voor je gebruikersnaam, waarvan je nu het wachtwoord niet meer weet.

Maarja, als je l het niet doet heb je daar ook niet veel aan want je zult dan toch eerst je oude wachtwoord in moeten typen neem ik aan.
 
Ja, maar je bent het toch met me eens dat als het toetsenbord niet meer goed werkt je een ander toetsenbord nodig hebt?
Of ben ik nou gek?
 
Nee dat klopt wel, maar als je geen geld hebt, en dus van de kringloop afhankelijk bent voor je pc spullen, en je woont bijna in limburg en je moet dan naar Helmond, dan is dat een ******* eind fietsen. Er zijn nu eenmaal mensen die het niet zo breed hebben dat ze out of the blue ineens een paar tientjes hebben, die zijn al blij dat ze een oude gammele pc hebben en mensen die ze willen helpen het kreng draaiende te houden.
 
Nou, ze kreeg dus dat beeldschermtoetsenbord, maar nu werkt de l NOG niet????????
Heb haar de stekker van haar toetsenbord eruit laten trekken, maar nee.
Ze kan niet opstarten zonder toetsenbord dus wat nu gedaan????

Voor de goede orde; ze klikt wel met de muis op het schermtoetsenbord?
 
Ja..........oh, God, ineens bedenk ik me dat ze dan wel de cursor.......maar de E deed het zei ze, of zou ze die met haar eigen toetsenbord..............
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Weer maar bellen, lees nu ook ergens dat ze de L eraf kan halen en dan daaronder met alcohol schoon kan maken..........zou dat helpen?

Nou, gaan we weer..............
 
ACTIE .....

Wie woont er in de buurt van 'Bijna in Limburg en in de omgeving van Helmond' die een toetsenbord over heeft .... ?
Heb zelfs een complete pc staan, maar ja Arnhem is ook zo'n eind en ik kom niet elke dag die kant op ....
 
Nee, ze staat steeds met de cursor in het wachwoord vakje.

Het is hier een uur rijden vandaan dus ja, ik spring ook niet ff in de auto, ik kom van Breda en om dan 'even' naar de andere kant van Brabant te rijden.............

zucht, wie drinkt er dan ook thee bij zijn pc.........:confused:

maar ik zie het er nog van komen dat ik dus langs de kringloop kan en er naartoe kan gaan rijden deze week.
 
Nee, dat klopt ....
In de regel drink ik er rooie wijn bij :p
Welke kant op vanuit Helmond: noord, oost (kan niet), west of zuid (kan ook niet).
West of Noord dus .... ???
 
Terwijl ik hier zitt te wachten op DE oplossing mezelf maar gelijk een beetje opgeleukt met een roosje en een versje LOL :p
 
Zeg, meende je dat nou van die pc die je hebt staan?
Of was dat een grapje?

Want ze is zo'n lieve schat dat ik zelfs voor haar wil omrijden om hem op te halen.

Dan hoor ik op tv nee we doen geen verdrietige mensen meer (Rob Verlinden met zijn tuinen) we willen nu mensen die geen ellende hebben.........ja, zo lus ik er nog wel een.

Dus mensen die alles al hebben hoera, jullie krijgen NOG meer. Grrrrr
Sorry, ik dwaal af van het onderwerp.......on topic Annet, on topic.....
 
.... wacht .... wacht .... wacht......

Nou heb ik - ooit - een ex-schoonpa gehad die (toen toetsenborden nog zo'n 70 tot 80 florijnen kostten) dat ding geheel heeft gedemonteerd, gereinigd en .... JUIST: gemonteerd.
En verdraaid, hij deed 't weer.
In dat geval betrof het dus ook een glas wijn :D
Thee is weinig kleverig ... mits zónder suiker.
Ik zou zeggen: onder de douche, wassen en watergolven, hierna met de föhn erover en ... lekker bij de warme kachel een nachtje bijkomen.

Ja, dat klopt van die pc. Zélfs met een WinXP (kloon) d'r op ...... dus ja, daarom staat 'ie hier en ik hou er eigenlijk niet zo van er anderen mee op te zadelen ...... maar wérken doet 'ie wel.
EN ..... er zit een toetsenbord bij!!!! (geen mouse)
 
Laatst bewerkt:
Helaas zal dat wat jij allemaal voorstelt niet gaan omdat ze afgesloten is van de gas.
Dus geen warm water, ze wast zichzelf en haar zoontje met water uit het koffiezetapparaat, en een kachel heeft ze ook niet.
 
Helaas zal dat wat jij allemaal voorstelt niet gaan omdat ze afgesloten is van de gas.
Dus geen warm water, ze wast zichzelf en haar zoontje met water uit het koffiezetapparaat, en een kachel heeft ze ook niet.

Dan houden we met z'n allen een inzamelingsactie om een nieuw toetsenbord te kopen!

O ja, er zijn wel manieren om een Windows wachtwoord te kraken, maar dan moet je het wel eerst een programma downloaden, en daarvoor moet je toch echt Windows binnenkomen. Dus daar hebben we niet veel aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan