Probleem met wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze weet haar wachtwoord wel, alleen daar zit dus een l in en die l doet het niet.......maar wat ik nou superachterlijk vind is dat die l het met dat toegankelijkstoetsenbord ook niet doet en het is ook niet handig als je niet kunt zien wat ze doet omdat ze zover weg zit.
Nu liet ik haar net dus 2x ctrl alt delete doen en dan kun je als administrator aanmelden maar ook dan vraagtie om een wachtwoord???????
 
Dan wordt toegang geweigerd zegt ze want hij wil een wachtwoord..........nou jij, dan ik.

EEN HELE DIKKE BEDANKT VOOR VALIJN!!!!

speciaal-voor-jou1.gif
 
Paypal donaties help deze jongen aan een toetsenbord :D
als alle leden op dit forum nou eens 5 cent geeft dan heeft die een toetsenbord + geld over voor een roosje en geld om er heen te rijden ^^
 
Paypal donaties help deze jongen aan een toetsenbord :D
als alle leden op dit forum nou eens 5 cent geeft dan heeft die een toetsenbord + geld over voor een roosje en geld om er heen te rijden ^^

Helemaal mee eens!:)

Maar Annette, laat je vriendin eens het toetsenbord helemaal schoonmaken door de toets eraf te halen en schoon te maken en weer goed erop te zetten.
Mischien dat dat helpt,
 
Vanmorgen kwam het verheugende bericht dat ze haar schermtoetsenbord kan gebruiken en ze is dus weer ingelogged.......ik dacht al dat kan gewoon niet, dat dan de l het ook niet doet......het typt erg langzaam over MSN heen maar goed, ze is er voorlopig even mee gered. Heb al gezegd dat ik dat wachtwoord eraf ga halen voor haar want ik vind dat onzin als jij alleen de pc gebruikt. Wat vinden jullie?
 
Ik zou hem er ook af halen, nergens voor nodig dat wachtwoord.
Behalve als er meerdere mensen die pc gebruiken maar dat is dus niet zo.
Plus dat als het probleem weer komt, dat je dan geen moeilijkheden hebt.
 
Het is allemaal goed gegaan met ophalen van pc en toetsenbord!
Uitslag voor mij in Nijmegen scoliose en een versleten rug, eerste wist ik al, met tweede minder blij. Want het doet PIJN. :confused:

Maar goed, vriendin zou vandaag hierheen komen met trein voor het weekend, wij zouden haar dan met pc weer terug naar huis brengen, had ze dus nog precies 10 euro en dat was te weinig en bovendien denkt ze dat ze nu dankzij de schuldsanering voor huur en gas daar dus tot 15 december mee zal moeten doen.

Zal een leuke sinterklaas worden, haar zoontje gelooft er nog in en krijgt dus........niks.
Ben al aan het graven geweest op zolder maar mijn kinderen zijn al wat ouder en ben ondertussen 'n keer verhuist en dan kieper je een hoop weg he.

Mijn vriend is haar nu maar gaan halen want dit was wel heel erg sneu.

Jongens en meisjes, stem allemaal op een iets socialer beleid 22 november zodat er minder mensen zo in de **** komen..........

Dat van stort op rekeningnummer was dus zo'n gek idee nog niet...........
Al was het maar om een klein jongetje toch sinterklaas te geven...........

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan