probleem met WEBCAM HP DV9313ea na Vista SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

coogar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
dag allen,
ik heb het volgende probleem met mijn webcam . Ik heb een HP DV9313ea met Vista en na een automatische up-date van VISTA(aanbevolen door HP) is mijn webcam "verdwenen". :confused: Die kan ik niet meer vinden in mijn lijst met hardware en in de sofware is alleen de un-install software te vinden. Ook in Quickplay is de webcam verdwenen. Als ik nieuwe driver instaleer verdwijnt ook de un-install. met de HP hertsle software, komt dat wel terug, maar de driver niet.
Als ik Skype aanzet krijg ik een medling te zien dat mijn video voor iets anders wordt gebruikt.

Er is nergens goede info te vinden over het terugzetten van de sofware ook in Quickplay is de webcam verdwenen. HP website geeft geen oplossing en alle mogelijkheden aangeboden op diverse fora voor drivers werken niet.

Ik heb drivers SP34746 en SP 35414 geinstaleerd, maar ook dat werkt niet. Ook heb ik een herstel gemaakt naar vóór de instalatie van SP2, maar ook dat werkt niet. De webcam blijft niet werken en blijft onvindbaar als hardware.
Het schijnt zelfs , zo las ik op een forum, dat het probleem al bekend was bij Microsoft vóór de release van SP2, maar dat niemand de moeite neemt om dit voor de HP gebruikers op te lossen.
2 x een mail gestuurd naar HP, maar tot nu toe nog geen antwoord gehad, ook niet zoiets als : " we kennen het probleem en er wordt aan gewerkt" :evil:
Daar zit je dan met een #$@()(*^$# :evil::evil: PC van 1200,00 euro en de #@#$*()&%##@@ :evil: webcan doet het niet!
WIE heeft DE oplossing?

Dringend hulp gevraagd i.v.m. gebruik SKYPE en opname via webcam.

Vriendelijke groet,
Philip (Coogar)

Is de webcam dan nog wel te zien in apparaatbeheer?

& ik veronderstel dat je dan op de site van HP heb gekeken, en daar de laatst nieuwe driver voor je webcam hebt gedownload.
Eerst de met de overgebleven software van je webcam nog alles verwijderd en dan die laatst nieuwe driver geinstalleerd hebt?

Is de webcam dan nog wel te zien in apparaatbeheer?

& ik veronderstel dat je dan op de site van HP heb gekeken, en daar de laatst nieuwe driver voor je webcam hebt gedownload.
Eerst de met de overgebleven software van je webcam nog alles verwijderd en dan die laatst nieuwe driver geinstalleerd hebt?

Ik kan mijn webcam niet meer zien in apparaatbeheer.
Op HP site is niets te vinden dat kan helpen. Alle verwijzingen op fora lopen op niets uit

.
Laateste driver is uir 2007 en die heb ik 2 x geinstaleerd en ge deinstaleerd, niets schijnt te werken.

Wordt opgehaald

Sorry, maar ik vrees laatste poging :S

Kijk eens met het programma drivercleaner of er nog een driver aanwezig is van je webcam en installeer dan de driver die op deze site te vinden is: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3388285

Dag Jelpot,
Bedankt voor alle hulp, maar die laatste had ik ook al gepropbeerd.
Ik heb nog maar eens contact gehad met HP hij dacht eerst ook aan een probleem met update. Maar omdat de webcan ook in apparatenbeheer niet meer zichtbaar is, denken zij dat de webcam stuk is.:( Zij gaan mijn webcam vervangen.Omdat ik een e-carepack heb gekocht valt dit nog onder garantie :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan