Probleem met website - HiJackThis log

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
148
Hallo,

Wanneer ik de website www.vandenborre.be wil openen, krijg ik een heel raar scherm (zie bijlage, zowel in Firefox als Internet Explorer).
Ik dacht dat het aan mijn modem lag, maar gisteren probeerde ik met mijn laptop via een ander netwerk en toen had ik ook hetzelfde probleem.

Ondertussen heb ik al ad-aware laten draaien, alsook een virusscan (Norman) en niets gevonden.

Mijn enige hoop is nu nog via HiJackThis.
Ook in bijlage heb ik de log gestoken.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Bedankt.
xenium

Vandenborre.jpg

Bekijk bijlage hijackthis.txt
 
Met de website zelf is niets aan de hand, hier gewoon te openen.
Naamloos.jpg

Hijackthis logs kijken we hier al jaren niet meer na.

Als je browser gehackt is, is adwcleaner een eenvoudige en snelle oplossing.
Als je een verouderde versie browser gebruikt, zou ik die snel updaten.
 
Ook al worden die HJT logs niet meer nagekeken, heb ik je log even door de analyzer van http://www.hijackthis.de gehaald.
Paar dingen vallen op:
a. Je gebruikt blijkbaar Lavasoft producten, zoals Webcompanion
Niet dat ik daarmee wil zegggen dat de software niet deugt, maar het kan verstoring opleveren, dus je zou eens zonder geïnstalleerde/geactiveerde Webcompanion kunnen proberen.
b. Iets (Lenovo?) heeft je startpagina verbouwd naar startpagina-home.com , wat een 'soort' Google lijkt te zijn, maar niet Google is.
c. Ik zie verder:
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Application Restart #3] C:\Users\Sjouke\AppData\Local\Pokki\Engine\HostAppService.exe --disable-internal-flash --noerrdialogs --no-message-box --disable-extensions --disable-web-security --disable-web-resources --disable-client-side-phishing-detection --enable-file-cookies
Zou "Pokki Start Menu" moeten zijn als ik zo google erop en is (blijkbaar) door Lenovo meegeleverd om je start-menu te veranderen (of die hetzelfde te maken als een vorige versie van Windows etc.) maar als ik de opdrachtregel zo bekijk bemoeit die zich ook met (de werking van) je webbrowsers.
Samen met a. lijkt me dit een goede kandidaat voor de gerommelde uitvoer van die website in je webbrowsers, dus zou ik (minstens tijdelijk) uitschakelen/deïnstalleren.
d. Je lijkt ICQ te gebruiken vlgs. de HJT log. Klopt dat (wel)?

Dit is wat ik zo snel zie.

ADWCleaner zou ik zeker inzetten/gebruiken. Ik gebruik die samen met Junkware Removal Tool, waarbij ik eerst Junkware Removal Tool uitvoeren en daarna ADWCleaner (omdat ADWCleaner na "fixen" de computer/laptop herstart).

Verdere hulp (bij HJT logs etc.) inderdaad bij andere websites, zoals www.nucia.eu etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan