Probleem met weergeven van afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie ook de afbeeldingen. Alleen de automatisch wisselende afbeeldingen aan de bovenkant gaan hier mis. De eerste zie ik wel (Bonbons met suikertang) en de rest verschijnt heel klein in de linker bovenhoek van het kader waar de hele afbeelding te zien moet zijn. De plaatjes met thema's zoals Pasen en Kerst en de anderen zie ik zoals ze horen te zijn. Ik gebruik overigens Firefox.

Daarnaast is de naam natuurlijk leuk verzonnen, maar dat vrijwel Engelse woord betekend in het Nederlands "Verstikking" en dat lijkt mij bij dat product niet de bedoeling. Just saying...

Edit:
10 minuten na mijn eerste bericht gaan ook de bovenste plaatjes goed.

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde ervaringen als edmoor, alleen niet na 10 minuten maar als ik de pagina een tweede keer oproep.

Ik krijg de indruk dat hij eenmalig in de fout gaat. Kies je een van de onderste items dan gaat het goed en blijft goed gaan.
Gaat er in het begin misschien wat fout met het instellen van de grootte van de afbeeldingen? Daarna stelt hij het goed in en daar gaat hij dan mee verder.

Even aanvullen. Als ik FF verlaat en hem weer opstart is het probleem er weer, tot dat ik op een van de 4 onderste plaatsjes klik.

Verder slechte site, je kunt het wel zien maar niet aankomen.....:confused:

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk. Het was na 10 minuten dat ik weer op die pagina kwam. Dus inderdaad de tweede keer.

Verder slechte site, je kunt het wel zien maar niet aankomen.....:confused:
Ik ga er vanuit dat het een site in aanbouw is, dus nog niet volledig werkend.

Laatst bewerkt:
Ach edmoor, moet ik dat echt uileggen?
Ik wilde graag aan die bonbons komen, ze zien er zo verlokkelijk uit.

Hahaha! Zo had ik het nog niet bekeken! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan