Probleem met wifi laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn wifi verbinding op mijn laptop.
Moet regelmatig de router van stroom halen.
Het euvel doet zich voor als ik de laptop heb uitgezet en na een tijdje weer aan,geen wifi.
Vreemde is dat ik dan wel gewoon wifi op mijn telefoon heb.
Wat kan het probleem zijn?

Als de laptop constant aanstaat dan geen probleem met wifi.

UPC Modem
Sitecom X3 N300 Router

Laatst bewerkt:
Welke foutmelding krijg je op je laptop? verbindt hij met een ander netwerk? verbindt hij in het geheel niet? Zie je je draadloos netwerk staan in de lijst van draadloze netwerken?

Geen verbinding met netwerk en soms dns fout.
Netwerk staat in de lijst en geeft aan verbonden te zijn.
als de laptop aan staat geen probleem als ik hem uitzet en na een tijdje weer aan dan moet ik de router weer resetten.telefoon heeft wel wifi als laptop geen wifi heeft.

Verwijder eens alle gegevens van je netwerk op de laptop (vergeet netwerk of iets in die aard)

Als dit nog niet lukt, eens proberen je draadloze netwerkkaart te verwijderen (softwarematig natuurlijk) en opnieuw installeren

Zal het morgen eens proberen.
Als ik de netwerkkaart verwijder(uitschakel) staat hij dan nog wel in app beheer,zodat ik hem weer kan inschakelen?

Het draadloos netwerk verwijderen (vergeten) heb ik al paar maal gedaan,dat helpt niet.

Probleem heeft zich nooit eerder voor gedaan,plotseling sinds 2 dagen.

Laatst bewerkt:
computer zal aangeven dat er nieuwe hardware is gevonden. De drivers zullen normaal gezien op je systeem aanwezig zijn. Noteer voor het verwijderen voor de zekerheid merk en type kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan