Probleem met windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dhr R

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb een probleem met windows media player.

Als ik WMP 10 wil opstarten krijg ik de melding dat windows media player niet goed geinstalleerd is. als ik opnieuw wil installeren krijg ik aan het eind de volgende melding:

"Kan windows media player 10 setup niet voltooien".

Het was niet mogelijk setup te voltooien.
Windows media player is niet geinstalleerd. Voer windows media player opnieuw uit om windows bij te werken.

Ook als ik via de microsoft website download en installer krijg ik dezelfde melding.

Ik kan windows media player niet meer vinden op de software lijst. De map van WMP bij C:/program files kan niet verwijderd worden. ook als ik het probeer dan komen alle dll's en de setup gewoon weer vanzelf terug.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

:confused: Je hebt waarschijnlijk de installatie afgebroken van wmp10 en is daardoor niet volledig geïnstalleerd of er is iets anders fout gegaan (maar dit gebeurt meestal bij de eerste optie)..

Kan je nog een systeem herstel doen naar een datum dat het nog goed was???

btw. die wmp map in program files is een beschermde windows systeem map, die krijg je zo niet weg en hoef ook niet, zal niet helpen. Doe eens via start uitvoeren en type

sfc /scannow cd inleggen en enter toetsen..
dan kan mogelijk enige schade gerepareerd worden..

Wmp10 staat in de software lijst onder de updates (boven, aanvinken Updates weergeven)
kijk een s of die daar staat en je hem verwijderen kan..

Laatst bewerkt:
ZipPe zei:
:confused: Je hebt waarschijnlijk de installatie afgebroken van wmp10 en is daardoor niet volledig geïnstalleerd of er is iets anders fout gegaan (maar dit gebeurt meestal bij de eerste optie)..

Kan je nog een systeem herstel doen naar een datum dat het nog goed was???

btw. die wmp map in program files is een beschermde windows systeem map, die krijg je zo niet weg en hoef ook niet, zal niet helpen. Doe eens via start uitvoeren en type

sfc /scannow cd inleggen en enter toetsen..
dan kan mogelijk enige schade gerepareerd worden..

Wmp10 staat in de software lijst onder de updates (boven, aanvinken Updates weergeven)
kijk een s of die daar staat en je hem verwijderen kan..

Ik had de installatie niet onderbroken.

Ik heb een systeemherstel gedaan naar November 2005, maar dat heeft niets opgelevert.

Ik heb sfc /scannow via start-->uitvoeren gedaan en de windows xp cd ering gedaan (duurde ongeveer 1 uur), maar er veranderd niets aan mijn probleem.

Het probleem lijkt te zitten in wmpns.dll, maar hoe ik het moet oplossen is mij nog niet duidelijk.

Als ik bij C:\windows\system32\wmpns.dll dubbelklik krijg ik de volgende melding:

DllRegisterServer in C:\Windows\system32\wmpns.dll is mislukt.

De geretourneerde code is: 0x80029c4a

Ik heb dezelfde Dll via deze webiste www.dll-files.com gedownload en overgeschreven in C:\Windows\system32\ , maar dan krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan