Probleem met Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo van Rijen

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Berichten
130
Als ik WMP opstart krijg ik het bericht: "Windows Media Player is niet correct geïnstalleerd etc....( wat niet zo is, want tijdens installatie geen problemen ondervonden). Als ik vervolgens probeer, via Configuratiescherm/Software, het programma te verwijderen krijg ik de melding "U moet Windows opnieuw opstarten voordat U doorgaat met terugdraaien. Sla Uw werk op, sluit alle programma's en start Windows opnieuw op".
Maar zo blijf ik in een cirkeltje ronddraaien natuurlijk.
Ik refereer ook naar deze thread http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=251898&highlight=windows+media+player; daar is helaas geen oplossing gegeven, maar dat moet toch mogelijk zijn met zoveel deskundigheid onder de leden !?
Groeten
Theo van Rijen:eek:
 
Opgelost !

Bedankt voor je reactie Gforce.
Op deze site was ik al 'ns geweest om versie 10 te downloaden.
Intussen ben ik erachter gekomen dat het vereist is om Systeemherstel actief te hebben. Deze had ik al tijden uitstaan omdat ik er het nut niet van inzie; ook op basis van wat ik daarover op de site van Helpmij had gelezen.
Enfin, ik heb Systeemherstel weer aangezet en toen normaal de upgrade kunnen doen.
Bedankt en groeten van
Theo van Rijen:)
 
Theo van Rijen zei:
Bedankt voor je reactie Gforce.
Op deze site was ik al 'ns geweest om versie 10 te downloaden.
Intussen ben ik erachter gekomen dat het vereist is om Systeemherstel actief te hebben. Deze had ik al tijden uitstaan omdat ik er het nut niet van inzie; ook op basis van wat ik daarover op de site van Helpmij had gelezen.
Enfin, ik heb Systeemherstel weer aangezet en toen normaal de upgrade kunnen doen.
Bedankt en groeten van
Theo van Rijen:)


Vreemd ik kan nochtans zonder systeemherstel aan mediaplayer gemakkelijk installeren:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan