Probleem met Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildeman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
40
Als ik via Windows Update een beveiligingspatch wil downloaden en en installeren krijg ik het volgende bericht: de installatie van updates kan niet worden voltooid. Dan kijk ik bij mijin installatiegeschiedenis om te zien waarom het installeren mislukt is. Ik krijg de volgende foutcode: 80246005. Ik heb enige tijd op de Microsoft website gezeten om uit te zoeken wat de fout is, maar ik kan het niet vinden.

Weet iemand misschien wat deze code inhoudt, en zelfs beter wat ik er tegen kan doen?

Alvast bedankt!!!
 
Beste Wildeman,

Mislukkingen bij Update (vooral XP) zijn vaak behoorlijk groot in omvang (kijk bv. naar nieuwe Service Pack 2). 80% van de mislukkingen komt door de netwerkconnectie, dit ligt vaak aan de downloadsnelheid, als die te laag is, is de kans op mislukkingen erg groot. Ik weet niet wat voor internet aansluiting je hebt? als deze te sloom is (modem) dan kan je hem het beste laten downloaden door iemand en deze op cd zetten...

Succes,
 
Beste Thaans,

Bedankt voor je bericht. Ik maak verbinding met het internet via de kabel (breedband) dus ik denk niet dat de snelheid een probleem is. Maar bedankt voor je suggestie!
 
Welke beveiligingspatch probeer je te downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan