Probleem met windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valentino Roman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
dames en heren..

Ik heb net windows XP + SP1 opnieuw op mijn laptop gezet
nou is er het een en ander mis gegaan

vanwege een corrupte adapter viel de stroom steeds uit dus heb ik een dual-boot scherm
die ik helemaal niet meer wil hebben

1 win xp heb ik per ongeluk verkeerde scherm instellingen gezet met als gevolg dat ik helemaal niks meer zie (resolutie)

en bij de ander is de installatie nog niet voltooid

Dit is mijn issue en ik ben wanhopig opzoek naar een oplossing hiervoor dus mocht iemand een oplossing hebben hoor ik het maar al te graag !

weet iemand trouwens als er een toetsencombinatie is waarbij ik de scherm instellingen kan "Resetten" ? Andere oplossingen zijn ook welkom !

Met vriendelijke groeten en een kreet naar hulp !

Valentino.

Voor de veiligheid gewoon helemaal opnieuw beginnen zou ik zeggen.
Alle partities verwijderen, opnieuw aanmaken, formatteren en installeren

Corupte adapter eens eerst vernieuwen en dan begin je normaler wijs met het installeren.
En bij de volgende topic geen Help Help Help ! Als schreew titel gebruiken, maar gewoon even je probleem om schrijven

Corupte adapter eens eerst vernieuwen en dan begin je normaler wijs met het installeren.
En bij de volgende topic geen Help Help Help ! Als schreew titel gebruiken, maar gewoon even je probleem om schrijven

oke weet ik dat voor de volgende keer, 't is mn eerste keer op een forum vandaar :thumb:

Gewoon opstarten vanaf de Windows CD en je kunt doen wat je wilt

Welkom op Helpmij. :)

Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie, en de titel van de vraag is verduidelijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan