Probleem met winzip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inetinust

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Misschien een beetje off-topic sorry, maar ik heb problemen met mijn winzip. Ik heb er niet voor betaald (dat is misschien het probleem??) maar dat ben ik ook niet van plan...

Ik heb een paar filmpjes op mijn pc (30 mb ongeveer) die ik wil mailen. Als ik ze inpak naar .zip of .rar worden ze opeens 80 mb.

Wat moet ik doen om toch de filmpjes te kunnen mailen?

Heel erg bedankt voor reacties,

Ine

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien in breken in andermans vraag niet netjes is

Het simpelste is het volgende:
http://www.yousendit.com/

• Je vult bij de "recipient's e-mail" jouw e-mail in, bij "your mail" ook.
  • Het vakje bij "remember my e-mail" zet je uit.
  • Bij "select a file" zet je een filmpje. (of je zet je zip-bestand dat je net maakte)
  • Je drukt op de knop "send it".
  • Je hebt veel geduld (+/-1 minuut per megabyte)

Je krijgt een mail met een link in, waar je het bestand kunt downloaden van het internet. Die link kopieer je in je mailtje naar je vriend/vriendin, zodat hij/zij het ook kan downloaden.

> Waarom vul ik de e-mail van mijn kennis niet in bij "recipient's e-mail"?
Omdat hij anders een mail van yousendit krijgt in het Engels en hij/zij misschien het noorden kwijt is dan.

Laatst bewerkt:
Ik zou voor de methode van James007 gaan daar dit het makelijkste is. Echter: je kunt je gezipte / gerarde (rar is betere compresse) bestanden ook opsplitsen in pakketjes. Zo verzend je bijvoorbeeld mailtjes met pakketjes van telkens 2 MB. Als alle mailtjes binnen zijn, sla je ze op op één locatie en pak je ze uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan