Probleem met Wireless-N PCI Adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas2

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Ik heb vandaag mn pc opgehaald vanwege een nieuwe videokaart (de oude was stuk). En heb ook maar metteen ff een sterkere draadloze ontvanger erin laten zetten. Ik heb de drivers geinstaleert als ik nu met een (maakt niet uit welke) router probeer verbinding te maken loopt de computer direct vast :( Ik heb dan geen andere keus om hem opnieuw op te starten, ik heb windows al op nieuw geinstaleerd (vista). Maar helaas na het instaleren van de drivers waagde ik weer een poging, en alles zat weer helemaal vast. Ik heb een WIRELESS-N PCI ADAPTER de sterkste die ik kon krijgen. Het ontvangst is perfect alleen zodra ik met een router verbind.... Is er iemand die weet wat ik moet doen of die dit probleem op kan lossen? :confused: Alvast bedankt

Gr. Thomas

Zucht ik start hem opnieuw op en nu ik de gebruiker wil kiezen loopt de compu ook al vast dit is echt vervelend.... Ik bel morgen wel even naar die winkel :(
Nu staat het probleem ook niet meer onder het goede topic. Maar als er iemand nog een tip heeft alvast bedankt.

Dat doe ik morgen even ik heb het druk ik moet nog leren toetsweek :confused:

Ik kan nu niet meer op windows vista komen. Zodra ik veilige modums opstart stopt die met laden bij windows/system32/drivers/ataport.sys. Het ligt dus aan de driver van mijn nieuwe internet kaart. Maar hoe kan ik zonder op mijn windows te komen deze driver verwijderen?

Al geprobeert dan activeert die tog de driver en zit die dus weervast :confused:

Ook met de instelingen van de laatst geslaagde opstart poging loopt die vast....

Bestaat er geen progammatje die ik op een cd kan branden waarmee ik kan deleten dan run ik de computer via de cd >.< heb geen zin om alles weer van de compu af te gooien.

Ik kan de compu ook opstarten via xp dan loopt hij niet vast, alleen zit ik daar nog vast in de setup omdat ik geen werkende product key heb.

Ik ben weer op windows vista :) en ga nu wel op zoek op internet naar een driver die niet mn compu helemaal stuk maakt x)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan