Probleem met XP instaleren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

srtetsuya

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hallo, ik heb me net aangemeld voor deze site omdat ik een probleem heb.

Ik heb een andere pc erbij gekocht, een pentium 4 of iets met een d ik weet zo niet precies.. maar in ieder geval.. ik heb nu 2 harde schijven van elk 80gb erin zitten..

Nu wil ik windows XP hierop zetten maar dit lukt me bij beide schijven niet, als je de pc vanaf de cd laat opstarten en je kiest vervolgens bij de setup een partitie, dan gaat tie wel bezig met kopieren van bestanden etc, als dat klaar is start tie opnieuw op maar dan begint het, je zou verwachten dat dan de installatie begint, maar of de pc loopt vast bij de melding ''druk op een toets indien u de pc vanaf de cdrom wilt opstarten'' of hij komt wel verder maar begint dan gewoon opnieuw met de hardwareconfiguratie, setup etc..

Wie helpt mij want ik wordt hier een beetje moe van? :confused:

Alvast super bedankt.

Hallo,

Heb je de mogelijkheid om eens een andere windows installatie cd te proberen? Misschien mankeerd er wat aan je cd!

bedankt voor je reactie,

ik heb 1 nederlandse versie, die ik nu probeer en nog wel een engelse versie, maar met de cd kan haast niet iets aan de hand zijn aangezien ik er alwel 10x gebruik van heb gemaakt met instaleren van xp.. De engels versie gebruik ik liever niet omdat ik xp liever in het nederlands heb..

verder nog ideeen?

Klaar al, na nog 4x proberen ging het wel goed.. vraag me niet waarom nu wel maargoed.. hij doet het weer :) bedankt, deze mag dicht

Klaar al, na nog 4x proberen ging het wel goed.. vraag me niet waarom nu wel maargoed.. hij doet het weer :) bedankt, deze mag dicht

Nou, dat was een hele bevalling:D
Fijn dat het toch gelukt is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan