Probleem met XP Service Pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcos

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Berichten
52
Sinds ik XP Service Pack 2 heb gedownload kan ik Internet Explorer niet meer openen vooraleer ik eerst Outlook express heb geopend.
Wat moet ik doen om dit te herstellen.
 
Dan vraag ik me af...

Waar heb je hem in hemelsnaam vandaan geplukt :8-0: :confused:
Hij zit toch nog niet in de windows update, of vergis ik me nou?
 
voor de installatie van sp2 heeft de computer een herstelpunt aangemaakt .
Bij mij is de computer na de desinstalatie teruggegaan naar het laatste herstelpunt .
Ik had na de installatie nog andere programma's geinstalleerd, maar , eigenaardig genoeg werken die nog perfect (ik vreesde er wel voor, aangezien het laatste herstelpunt dus was gemaakt voor de installatie van die andere programma's).

Dus, kortom, geheel de desinstallatie is vlot verlopen zonder verlies aan programma's of gegevens .
 
Geplaatst door John Rambo
voor de installatie van sp2 heeft de computer een herstelpunt aangemaakt .
Bij mij is de computer na de desinstalatie teruggegaan naar het laatste herstelpunt .
Ik had na de installatie nog andere programma's geinstalleerd, maar , eigenaardig genoeg werken die nog perfect (ik vreesde er wel voor, aangezien het laatste herstelpunt dus was gemaakt voor de installatie van die andere programma's).

Dus, kortom, geheel de desinstallatie is vlot verlopen zonder verlies aan programma's of gegevens .


Ik heb Windows XP Hotfix (SP2) Q819696 verwijderd.
Daardoor heb ik gezien dat het terug mogelijk is om in je emails het lettertype en de grootte te veranderen, wat eerder niet meer mogelijk was.
Ik heb echter nog geen oplossing gevonden voor het feit dat ik nu eerst "Outlook Express" moet openen vooraleer ik "Internet Explorer" kan openen.
Raar!
Wat kan de oorzaak hiervan zijn.
 
Ik heb nog geen enkel probleem gevonden. Alles werkt als een zonnetje en alles lijkt zelfs sneller te reageren. Ik heb mijn eigen XP Cd gemaakt met SP2 er direct in verwerkt (geslipstreamed)

Alles wat ik normaal aan software gebruik, werkt nu ook gewoon nog. (af en toe ff aangeven dat iets wel of niet door de firewall mag, maar dat is ook alles.

Vooral de wireless ondersteuning is een stuk beter geworden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan