Probleem met XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
265
Ik had XP op mijn pc staan maar ik wou hem opnieuw installeren dus had ik eerst mijn schijf geformateerd dat ging goed maar toen ik xp weer opnieuw wilde installeren kwam hij met de melding dat hij het bestand NLTDR niet kon vinden maar toen ging ik weer met installeren verder en kwam hij met de volgende melding dat hij de volledige versie nodig had van xp maar ik heb een upgrade dus had ik eerst 98 er weer opgedaan en toen weer xp maar het lukt me niet om xp er weer op te zetten.

Ik weet het nu niet meer wat ik moet doen??????

Alvast bedankt.
 
Je kan toch gewoon opstarten van die XP cd-rom,en de installatie starten.
 
Leo,
Zoals ik het lees is het een updat van xp.

Thea,
heb je eerst windows 98 er op gezet en toen een poging ondernomen om xp er op te zetten.
 
Nee want hij blijft vragen om de volledige versie van XP of 98 enz. dan kan ik kiezen tussen

*dat de schijf geplaatst kan worden
*set afsluiten

en als ik dan kies dat de schijf geplaatst is dan komt hij weer met de zelfde melding dus dan ik alleen maar kiezen en kies dan dus set afsluiten en kan dus niet verder.
 
Hoi Thea,

Heb je toevallig een schijf met meerdere partities?

Als dat zo is moet je hier eens kijken.

Misschien dat je daar wat aan hebt.

Groeten,

Fred
 
Geplaatst door theabuitenhuis
Hoi Leo,

Ja ik had eerst win 98 erop gezet en toen xp maar het mocht niet baten.

Update cd van XP heb ik nog nooit van gehoord,maar zal dan wel bestaan hoor,ik twijfel niet aan personen in dit topic,maar toch zou ik dan zelf proberen aan een volledige XP-cd te komen/kopen.
 
Leo
Ik denk al dat ik weet hoe thea aan de update komt.
Je kunt tijdens de installatie kiezen voor een installatie of voor een update als er al een besturingsysteem op de computer staat.

Thea heb jij voor de update gekozen toen daar om gevraagd werdt.
Doe zoals leo al eerder melde gewoon de xp cd er in en start dan eens opnieuw op.
Dan wordt er gevraagd druk op een toets om op te starten vanaf cd, dit doe je dan.
En dan kiezen voor een nieuwe installatie en niet voor een update.
 
Geplaatst door puppie
Leo
Ik denk al dat ik weet hoe thea aan de update komt.
Je kunt tijdens de installatie kiezen voor een installatie of voor een update als er al een besturingsysteem op de computer staat.

Thea heb jij voor de update gekozen toen daar om gevraagd werdt.
Doe zoals leo al eerder melde gewoon de xp cd er in en start dan eens opnieuw op.
Dan wordt er gevraagd druk op een toets om op te starten vanaf cd, dit doe je dan.
En dan kiezen voor een nieuwe installatie en niet voor een update.

Yes,inderdaad,dat zal het zijn Puppie

Leo
 
Beste allemaal,

Ik denk dat ik er uit ben. Ik moet gewoon de cd van XP erin stoppen en dan installeren onder 98. Ik dacht dat je hem moest opstarten via de cd maar misschien is dit een tip voor een ander.

Iedereen bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan