Probleem Met Yahoo????

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pablo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Ik heb als startpagina www.yahoo.com. De pagina verschijnt, maar bij het klikken op links krijg ik de foutmelding: pagina niet beschikbaar. Is dat bij jullie ook?

Kan het dan aan een instelling liggen of aan mijn provider? Gisteren had ik geen probleem?

Geplaatst door Pablo
Ik heb als startpagina www.yahoo.com. De pagina verschijnt, maar bij het klikken op links krijg ik de foutmelding: pagina niet beschikbaar. Is dat bij jullie ook?

Ik ook niet, trouwens Helpmij gaf net hetzelfde.
Herstel, nu weer wel.

Dinsdag, 15:56 uur - De Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX), het belangrijkste internetknooppunt van Nederland, is aan het eind van de ochtend getroffen door een storing.

Mogelijk dat alles een beetje van slag is.
http://www.webwereld.nl/nieuws/13692.phtml

Laatst bewerkt:
Tussen 12.00 en 13.00 uur lag er inderdaad wat uit bij de Ams-ix. Hier komen bijna netwerken van alle providers in Nederland bij elkaar. Als er hier iets uit ligt dan merk je dat redelijk snel.

Aangezien ik gisteren geen problemen had en nu wel (geen instellingen veranderd) en omdat ik op sommige sites wel kom en op sommige niet: dan ligt het automatisch aan de provider?

-doorklikken op yahoo levert niets op
-www.computeridee.nl is er ook niet meer
-www.kraten.com werkt wel goed
-helpmij natuurlijk ook

een paar voorbeelden

Ik zit in Hoorn/ provider quicknet.

Nog meer lui uit deze omgeving met zelfde provider (kabel) met deze problemen?

Geplaatst door Pablo
Aangezien ik gisteren geen problemen had en nu wel (geen instellingen veranderd) en omdat ik op sommige sites wel kom en op sommige niet: dan ligt het automatisch aan de provider?

-doorklikken op yahoo levert niets op
-www.computeridee.nl is er ook niet meer
-www.kraten.com werkt wel goed
-helpmij natuurlijk ook

een paar voorbeelden

Ik zit in Hoorn/ provider quicknet.

Nog meer lui uit deze omgeving met zelfde provider (kabel) met deze problemen?

Yep, exact hetzelfde en ook in Hoorn, kabel en Quicknet.

OK: het ligt dus aan het probleem van de internetproviders. Quicknet heeft op de helpdesk de mededeling gezet dat je sommige sites niet meer kunt bezoeken. Afwachten dus!!

Geplaatst door Pablo
OK: het ligt dus aan het probleem van de internetproviders. Quicknet heeft op de helpdesk de mededeling gezet dat je sommige sites niet meer kunt bezoeken. Afwachten dus!!

ik zie niets staan op de site van quicknet(zal wel verkeerd kijken) maar het is de eerste keer dat quicknet toegeeft dat er storing is. Ik heb de laatste tijd veel storing bij quicknet en telkens weten ze van niets.

Als je het helpdesknummer belt, dan krijg je wel vaak een mededeling te horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan