Probleem met ZKQDS is compressed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Een buurman heeft een pc met Windows 7 erop. Nu krijgt hij de volgende melding "ZKQDS is compressed".

Wat hij heeft gedaan weet hij niet, een eerder herstelpunt terug zetten helpt ook niet evenals de recoverydisk erin.

Ik heb al gegoogeld maar kan niets vinden. Weten jullie misschien wat het kan zijn??

Bedankt alvast.

Bedankt voor je reactie.

Als je opstart. Normaal krijg je een lijst met o.a. boot vanaf cd en in dat scherm staat het dan.

Sorry voor de knullige omschrijving maar ik weet niet hoe dat heet.

Bedankt voor je reactie.

Als je opstart. Normaal krijg je een lijst met o.a. boot vanaf cd en in dat scherm staat het dan.

Sorry voor de knullige omschrijving maar ik weet niet hoe dat heet.

En dan?
Start de pc verder door? Komen er fout-meldingen?

Nee de pc start niet gewoon door. Je moet dan CTRL + ALT + DEL intoetsen. Maar dat kan je wel blijven doen.

Sorry voor alle vragen, maar ik probeer op het spoor van het probleem te komen.

Je zegt systeemherstel gedaan te hebben. Op welke manier?
En wat heb je geprobeerd met de revovery-disk?

Ik heb opstartherstel en systeemherstel gedaan, de systeeminstallatiekopie lukt niet want de backup is gemaakt met nero en staat op een externe harde schijf.

Wordt de externe harde schijf niet herkend dan bij herstel?

Nee want als ik die aan klik ziet hij niet dat het een backup is. Ik kan wel de schijven en dvd`s station zien maar verder niet. Jammer dat je met Nero geen backup kan terugzetten.

Je kan een Nero backup alleen met Nero terugzetten, wat voor soort bestand heeft Nero gemaakt?

Laatst bewerkt:
De harde schijven zijn verwisseld zie ik nu.

Waar normaal het besturingsysteem op staat is nu D en op C staat iets anders.

Ik ga de pc opschroeven en de kabels wisselen en dan kijken wat hij doet. Volgens mij is dat het probleem maar.... hoe hij ze gewisseld heeft Joost mag het weten.

Laat vanavond weten of dat het euvel was.

Oke de schijven kon ik benaderen via de disk en kon hem toen op fouten controleren.

Daarna starten de pc weer op en hij doet het weer.

Bedankt voor je advies mrmusic.

Dus status kan opgelost worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan