Ik heb laatst mij PC opnieuw geinstalleerd (windows XP) maar ik heb sinds ik dat gedaan heb bij alles wat ik download (rar files) een CRC-error :evil: (zijn gewoon legale files)
Nu had ik gehoort dat dit misschien kon liggen aan defect geheugen en heb ik Aida32 gedownload om mijn systeem eens door te lopen.
Dit programma geeft vervolgens bij ''moederbordnaam'' ''Onbekend'' aan. (zie plaatje):
Ik weet niet of dit een verband heeft met het bovengenoemde probleem maar het lijkt me in ieder geval niet in orde aangezien dit bij alle ander pc's in mij huis en bij andere mensen niet het geval is.
PC doet het verder overigens prima, nooit problemen, alleen bij dat uitpakken.
Mijn moederbord is trouwens: Asus P4P800 SE, S478,i865PE,4xDDR,Audio,SATA,GLAN
Hoe kan ik dit probleem oplossen ???
Nu had ik gehoort dat dit misschien kon liggen aan defect geheugen en heb ik Aida32 gedownload om mijn systeem eens door te lopen.
Dit programma geeft vervolgens bij ''moederbordnaam'' ''Onbekend'' aan. (zie plaatje):

Ik weet niet of dit een verband heeft met het bovengenoemde probleem maar het lijkt me in ieder geval niet in orde aangezien dit bij alle ander pc's in mij huis en bij andere mensen niet het geval is.
PC doet het verder overigens prima, nooit problemen, alleen bij dat uitpakken.
Mijn moederbord is trouwens: Asus P4P800 SE, S478,i865PE,4xDDR,Audio,SATA,GLAN
Hoe kan ik dit probleem oplossen ???