probleem msn en telebankieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

saraclara

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
13
Het betreft een probleem van mijn zusje. Ze heeft onlangs op een tweedehands-computer (met windows 98 en internet explorer 6) kabelinternet van Chello geïnstalleerd en heeft nu 2 problemen waarvan ik denk dat ze met dezelfde instellingen te maken hebben.

De foutmeldingen zijn als volgt:
Bij msn messenger: Foutmeldingscode: 0x81000365
Er is mogelijk geen internetverbinding beschikbaar, mogelijk staat een firewall of andere software niet toe dat msn messenger verbinding maakt met internet. Zorg ervoor dat de nieuwste updates van de onderstaande toepassingen zijn geïnstalleerd

Daaronder staat dan: Zone labs Zone alarm.

Bij Rabo-telebankieren na het correct invullen van rekeningnummer en toegangscode: Controleer datum en tijd of controleer browserinstellingen

Datum en tijd in de PC staan goed ingesteld.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
dus je hebt zone alarm????? als firewall????
die moet je dan toestemming geven he voor wat het net op moet.
 
Thanks! Het gaat om de PC van mijn zusje die een nul is op het gebied van computers, dus vandaar dat ik ff help..
zone alarm is dus een firewall begrijp ik? En die moet je toestemming geven? Hoe precies? (ik verzamel maar zo veel mogelijk info om naar haar te mailen zodat ik er niet heen hoef te rijden, alvast bedankt!)
 
probleem is gedeeltelijk opgelost door Zonealarm te verwijderen. Telebankieren werkt nu nog niet door andere foutmeldingen maar daar bellen we wel over met de helpdesk.
Nu zitten we natuurlijk wel met eem computer zonder firewall! Is er een andere firewall te installeren die minder blokkeert?
 
Ik zit achter 2 firewalls,1 in router en 1 Zone Alarm,als je het goed insteld werkt het perfect hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan