Probleem na herinstallatie Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Berichten
235
Hallo,

Vanwege een virus heb ik Windows opnieuw moeten installeren. Dit verliep over het algemeen zonder problemen, maar toen hij eenmaal klaar was klopte er veel niet:
- Het Windows-Standaard thema is weg (dit is automatisch klassiek geworden)
- Netwerk werkt niet (kabel is aangesloten op modem, driver is ge�nstalleerd)
- Verschillende programma's missen (zoals IE, deze heb ik handmatig ge�nstalleerd)
- Sommige programma's willen niet installeren, zoals Avira of Office 2007
Ik weet verder geen enkele oplossing meer, ik hoop dat jullie mij die wel kunnen geven.

Betreffende PC:
Dell Optiplex GX270 (zie systeem OptiPlex op mijn profiel)
Windows XP Home Edition OEM SP3 (niet de bijgeleverde, maar van een Dell Inspiron Laptop)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet eigelijk aleen voor deze een oplossing: - Het Windows-Standaard thema is weg


_-------------------------
Ga naar je bureaublad -> Rechtermuisknop (niet op een pictogram) -> eigenschappen -> en dan staat er je thema


Succes verder met je vraag
 
Nee het thema staat daar niet, daar had ik ook al gekeken. Bij vormgeving staat hij ook niet.
 
Dit klinkt alsof je in veilige modus zit..

In veilige modus heb je geen thema's en netwerkverbinding.
 
Ik zit (voor zover ik weet) niet in de veilige modus. Dit moet je toch opgeven na een geforceerde restart? ik heb de gewone beeldschermresolutie en al een flink aantal keer opnieuw opgestart na het installeren van een programma of service pack.
 
Heb, ten einde raad, windows nóg een keer opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het wel goed. Erg vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan