Probleem na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

donkwil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
2
Beste mensen,

enkele dagen geleden heb ik Windows opnieuw geinstalleerd. Na deze installatie heb ik Norton 360 geinstalleerd. Vervolgens alle Windows updates geinstalleerd. Als laatste heb ik van de Windows-site een update (drivers) gedownload voor mijn grafische kaart. Het betreft een Hercules 9800 XT classic en het moederboord is een Asus P4C800E Deluxe. Na het downloaden van de drivers voor mijn grafische kaart de PC opnieuw opgestart en na 5 minuten te hebben gewerkt werd het beeld zwart. Vervolgens werd er op mijn floppy en CD-rom gezocht door de PC naar een schijfje. Er stond iets van flash en vervolgens het type van mijn moederboord (P4C800E Deluxe). Ik heb het schijfje van mijn moederboord erin gedaan en het scherm bleef zwart. De PC geeft nu geen beeld meer en mijn vraag is dan ook of iemand mij zou kunnen helpen om dit probleem op te lossen.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Wilco (simpele gebruiker...)
 
Dus je kan niks meer zien? ook niet tijdens het opstarten?
 
nee

Nee, helaas bij het opstarten blijft het beeld zwart
 
Na installatie kan je het beste eerst de drivers installeren.
Moederbord- en chipset drivers, UAA drivers, Audio drivers, VGA drivers et cetera.
Op de asus site kan je die allemaal voor jouw OS downloaden.
Ook de beste volgorde van installeren staat op die site aangegeven, dat wordt ook wel eens verkeerd gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan