probleem na inst. nav2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Ik heb norton antivirus op een pc gezet en vanaf dat moment sluit de pc niet meer af via de normale weg ( start-afsluiten ect..) alleen nog maar via de aan/uit knop, en als ik de pc aan zet duurt het wel een minuut of 2 voordat de programma's in het startmenu zijn geladen, ook dit ligt aan norton, want als ik deze verwijder dan zijn beide problemen weg. kan nav trouwens ook niet normaal verwijderen maar daar heb ik rnav2003 voor gebruikt, meerdere installaties geprobeerd maar steeds het zelfde.

P3 800 mhz
392 mb geheugen.

P.S. probleem is begonnen na upgrade van windows 98 naar xp pro

Heb je toevallig twee antivirus programma's op je pc staan. Die werken elkaar nog wel eens tegen. NAV 2003 werkt normaal gesproken prima onder XP.

Is je pc schoon van virussen als je NAV er op zet. Krijg je nog foutmeldingen of zo?

Ik heb maar 1 anti virus programma op de pc staan, ik heb gewoon een upgrade gedaan van 98 naar xp en merkte toen dat ik niet meer afsluiten kon, doormiddel van een reset kwam ik er achter dat het startmenu pas na een minuut of 2 geladen werd, ik heb meerdere pc's met xp en norton en die werken inderdaad goed, maar die ene dus niet, misschien heeft iemand een aantal tips voor me.

Het afsluit probleem kan je als volgt oplossen;

Configuratiescherm > energiebeheer > klik op het tabblad APM > zet een vinkje bij : ondersteuning voor energiebeheer ( APM ) inschakelen.

Het probleem van het lange laden, hiervoor is geen oplossing, ik heb nml hetzelfde probleem ook bij een 800Mhz.
Als ik pc cilling installeer heb ik geen probleem, dus als je het hinderlijk vind, kan je overwegen om een ander A-V te installeren.
Ik vind het wachten niet z'n probleem ;)

groetjes speedtouch

oké bedankt,, maar dat apm verhaal ken ik al maar is hier niet het probleem. bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan