Probleem na PC formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn die te vinden op die dell site
want ik heb alle drivers van daar geinstalleerd

EN PASJA EN MIKEO THANKS MAN

dit is mijn videokaart : intel corporation (bearlake) integrated graphics controller

KIJK :

Mainboard : Dell 0RY007
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Pentium E2140 @ 1600 MHz
Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Video Card : Intel Corporation (Bearlake) Integrated Graphics Controller
Hard Disk : SAMSUNG (320 GB)
DVD-Rom Drive : TSSTcorp DVD+-RW TS-H653B
CD-Rom Drive : CD-ROM Drive
DVD-Rom Drive : WH3048G KLH504M SCSI CdRom Device
Network Card : Intel Corporation 82562V-2 10/100 Network Connection
Operating System : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Version 9.0c

Laatst bewerkt:
Als je door alle bomen het bos niet meer kan zien en de downloads lossen het probleem niet op, pak dan eventueel de telefoon en bel Dell. Laat dan online even door Dell "aanwijzen" welke moederbord / chipset drivers je moet hebben en / of vervolgens wélke graphic drivers.

Laatst bewerkt:
Dat was ik al van plan gistere was het zondag dus kon ik neit bellen als mijn vader terug komt van werk belt hij wel ff.

Sikisiki, er vanuit gaande dat de juiste drivers worden genoemd, staat hieronder dé oplossing voor je probleem!

Chipset drivers
http://support.euro.dell.com/suppor...&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~mode=popup&file=211509

Deze eerst installeren en nog eens testen of het nu werkt. Herstart na de installatie voor de zekerheid even je PC.

Daarna de drivers voor je videokaart downloaden en installeren
http://support.euro.dell.com/suppor...&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~mode=popup&file=211838

Heb je wel de drivers gedownload die voor jou dell (dus op basis van het Servicetag aka Barcode van jou machine) geschikt zijn? pak anders de link van mikeo en klik daar op
"add or edit servicetag" dan word de keus een stuk kleiner ;)

Mocht je er dan niet uitkomen, de Helpdesk van Dell zal je ook om die code vragen :)

Ik had ze denk ik al geinstalleerd die chipset drivers want hij zei deze bestanden bestaan al wil je ze vervangen deed ik ja. MAar ik ga ff computer overnieuw starten dan videokaart enzo

EDITED :

Oke ik heb het geprobeerd en die chipset drivers hielpen neti want die had ik al. Ik wist neit dat ik een intel videokaart had dus ik kon gen inteldrivers downloaden maar nu ik het weet ga ik dat nu doen maar ik denk dat die drivers al gepost zijn dus ik ga eerst die geposte drivers proberen daarna zelf wat. En die pc wizard is keihard ik weet nu alles van mijn computer

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en blij dat hij het weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan