probleem na probleem HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

De windows-firewall vind je bij: start->configscherm->beveiligingscentrum. Ik zou deze maar aan laten staan.
De enige andere firewall zou kunnen zitten in je modem (van je provider).
Veel mensen laten die erbij staan, soms levert dat iets vertraging op. Uit documentatie of via je provider-helpdesk kun je hier meer over te weten komen.Je kunt het ook zo laten, alhoewel 1 firewall het best is.(Het is niet zo heel urgent).

Wat raar dat CCleaner je video instellingen heeft veranderd. Maar ja, met computers is alles mogelijk.
Je hoeft alleen "cleaner"en "problemen" te gebruiken in het menu van CCleaner.
Misschien een volgende draad op dit forum: hoe stel ik CCleaner zo in dat mijn video-instellingen heel blijven?

Wat die printer betreft: hij doet het wel maar je hebt alleen wat irritante waarschuwingen?
Heb je hem al losgemaakt en daarna weer ingeplugd, zodat Windows hem weer opnieuw automatisch kan detecteren?
O ja, wat is het type en model van je printer? Dus officejet...........

Ook is het handig om voor je resterende problemen een nieuw onderwerp op het forum te beginnen; dat trekt weer meer aandacht.
Bijv. "Mijn printer doet zo raar".

Laatst bewerkt:
Ik heb een officejet k 80. Al een ouder model. Alle tips uit het vorige bericht zal ik weer ter harte nemen. Voorlopig kan ik weer aan de slag. Ik zal het forum nog eens nakijken voor andere tips over printen en een trage windows mail. Mocht ik er niet uitkomen, dan zal ik een nieuw bericht plaatsen specifiek gericht op dat onderwerp.
Bedankt voor alle hulp tot nu toe. Zo worden we iedere keer weer een stukje wijzer!

Groeten Brenda

Hallo

Wat de printerdrivers betreft, hier kun je je printertype intikken (Officejet k80), "download drivers" aanvinken en later kiezen voor de Vista drivers.(Niet de 64-bit, maar de bovenste). http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/siteHome?lc=nl&cc=nl
Als je niet het hele HP-pakket op je schijf wilt, kun je tijdens de install kiezen voor "geavanceerd" of zoiets en een heleboel opties uitvinken, zoals solution center, foto-essentials etc. Zie maar. Scheelt weer 100 MB op je schijf.

Wat de langzame mail betreft; dat ligt waarschijnlijk aan een Windows-update. Wordt nog wel opgelost.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=296080
(Mozilla Thunderbird is wellicht een optie).

Laten wij maar stoppen met deze draad; hij trekt niet meer zoveel aandacht, ik zal mijn abonnement hierop beeindigen.
Rechtsonder kun je op "vraag opgelost" klikken als je vindt dat je voorlopig genoeg weet.

mvg
Lexaldo :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan