Probleem na verwijderen winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stebbie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Berichten
2
Hallo allemaal!

Ik zit met een nogal lastig probleem. Ik heb een tijdje terug Winrar gedownload om een zip file uit te kunnen pakken.
Nu heb ik dus alleen een vrij irritant probleem: Iedere keer als ik een bestand (voornamelijk documenten) op mijn school intranet wil toevoegen of op facebook (groep voor een project van school) maakt ie er een zip bestand van en is het bestand lijkt wel opgedeeld en niet te openen.
Nu is het met doorklikken wel te vinden maar voor mijn portfolio is dit niet acceptabel. (Leraar moet dit gewoon in 1 keer kunnen zien)

Ik heb winrar al verwijderd en via een ander topic kwam ik erachter dat je met unassoc_1_4 het zipbestand weg kon halen. (even zo gezegt)
Maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem! >.< Het is echt heel irritant omdat ik het gewoon moet kunnen uploaden en dat je het bestand vervolgens gewoon in 1 keer als document kan openen inplaats van als zipbestand en vervolgens allemaal gekke mapjes te zien.

Kan iemand mij helpen?
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Vraag verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Bijzonder onduidelijke vraag.
a. Wat heeft Winrar te maken met het uploaden van bestanden? Pak je eerst in met Winrar?
b. Als je mappen inpakt dan komen die mappen standaard ook terug in het .zip bestand. Dus stel ik rechtsklik op mijn Documenten map en kies Winrar -> Toevoegen aan archief Documenten.zip dan komt de naamgeving Documenten ook terug.

Tijs.
 
Beste Tijs,

Ik kies er niet zelf voor om eerst via winrar in te pakken. Ik heb winrar verwijderd omdat ik dit probleem heb sinds ik het programma had gedownload.
Het zit zeg maar zo:
Ik typ gewoon een document, sla deze op. (Zonder dat winrar erbij te pas komt) en dan doe ik het via hetzij facebook of het intramed van mijn school uploaden en dan maakt ie er ineens automatisch een zipbestand van.

Edit: Ik zie net dat hij er ineens geen zipbestand meer van maakt. =') Maar een wiz bestand oid.... maja hij is nu in ieder geval in word te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan