probleem na windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

leenders

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
Berichten
31
nadat ik windows update heb uitgevoerd kan ik sommige password protected websites niet meer openen.
ik gebruik windows xp home edition

alvast bedankt
Pierre
 
het lijkt er wel op echter beveiligingsupdate 832894
zie ik niet staan bij configuratie/software dus kan ik deze ook niet verwijderen. ook de uitschakel methode kan ik niet toepassen in het register omdat in de map main niet de gegevens staan die zij aangeven in hun oplossing.
 
Potjanpielepoets, die updates worden in configuratiescherm/software Hotfixes (met een ander nummer) genoemd, dus ook genoemd nummer (832894) staat er bij mij niet bij, handig van MS! :rolleyes: Iemand anders moet ff bijspringen, ik ga daar eens heftig over nadenken. :confused:
 
Vond dit nog maar ik betwijfel of je er iets aan hebt:
POST-aanvragen worden door WinInet herhaald met lege header

Daar staat o.a. dit op:
Symptomen
U kunt zich niet bij een website aanmelden of u kunt een internettransactie niet voltooien nadat u beveiligingsupdate 832894 (MS04-004) hebt geïnstalleerd. Als u bijvoorbeeld uw gebruikersnaam en wachtwoord via een formulier op een HTTPS-webpagina naar een SSL-beveiligde website stuurt, is het mogelijk dat een webpagina met het bericht HTTP 500 (interne serverfout) wordt weergegeven.
Oorzaak
Dit probleem kan optreden nadat u beveiligingsupdate 832894 (MS04-004) of hotfix 821814 hebt toegepast op een computer met Microsoft Windows XP, Windows 2000, Windows NT 4.0, Windows Millennium Edition of Windows 98.

Iemand anders nog een tip?
 
tsja

Ik kan hier inderdaad niet zo veel mee,dus als iemand nog suggesties heeft dan hoor ik dat graag.
toch alvast bedankt voor de reacties

Pierre
 
- kun je dan niet meer op sites die beginnen met https://
, komt er dan een melding of gewoon een blanke pagina?
 
Ik heb een herstelpunt gemaakt en alles loopt weer op rolletjes.

groeten Pierre
 
Dat lijkt me idd de beste oplossing, want overal waar ik zocht, ik kom telkens weer op die 2 gegeven links uit! Ik vind het nog steeds vreemd maar mogelijk komen we de oplossing nog wel eens tegen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan