probleem newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

XZiBiT

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Ik krijg tegenwoordig de melding : Pausing Newsleecher Temporarily waiting for download queue cath-up, as articles are being downloaded faster than they can be written to disk. Gebruik NL 4.0 Final. Download gaat naar nieuwe externe HD. Heb 60MB abo. Door deze melding valt de snelheid weg. Heel vervelend dus.

Heb zelf al lopen googelen, maar een directe oorzaak heb ik nog niet gevonden. Misschien dat iemand een tip heeft?

tnxx alvast
grtzzz

de fout zegt het zelf al, je artikelen downloaden sneller dan dat zij weggeschreven kunnen worden (ook al is dat natuurlijk nogal vreemd). wat gebruik je als opslagbron? je harde schijf of een extern dingetje?

de fout zegt het zelf al, je artikelen downloaden sneller dan dat zij weggeschreven kunnen worden (ook al is dat natuurlijk nogal vreemd). wat gebruik je als opslagbron? je harde schijf of een extern dingetje?

TS zegt al naar een externe hd.
Daar ligt dus het probleem. Stel de download map eens in op de interne hd.
Blijft het probleem zich dan nog voordoen, knijp de downloadsnelheid in newsleecher eens om te kijken of dat helpt.
Wat ook kan helpen is de ssl lijn(en) tijdelijk uit te schakelen, hierdoor neemt de processor meer tijd voor andere zaken dan het decoderen van die ssl.

Met interne schijf krijg ik hetzelfde probleem.
Maar de ssl lijn(en) uitschakelen heb ik nog niet geprobeerd dat zal ik eens gaan doen.
IK zal laten horen hoe of wat.

Alvast thnx voor jullie snelle reactie,s

Mvg....XZiBiT

sorry sorry heren voor mijn te late reactie.....mijn excusses.

Probleem met Newsleecher is niet opgelost,maar heb een ander proggie geprobeerd en daar heb ik geen problemen mee,dus ja dan is het voor mij goed.
Maar toch allemaal bedankt voor jullie hulp,zal de topic aanpassen.

grtzz..XZiBiT

Hallo , ik heb precies het zelfde probleem, ben overgegaan naar van XP naar W7
en stokt newsleecher om de haverklap.

Welke prog gebruik je nu?

Hallo 201034,

Ik ben over gestapt naar AltBinz......werkt perfect.
ff googelen en je hebt hem,kan je ook de handleiding voor vinden.....suc6;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan