Probleem NFS most wanted

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauriceBuiten

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Berichten
23
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort Xp op mijn laptop, en ik besloot om maar weer eens in de kast te kijken of ik nfs mw nog had. En ja hoor, hij lag er nog. Niet veel gebruikt, omdat hij op vista niet lekker liep. En nu heb ik xp omdat vista crashte. Maar even ontopic: Als ik het spel wil gaan spelen in carriere modus, of ik wil een challenge voltooien, loopt hij op gegevend moment vast. Tolhuis tijdritten kan ik wel doen, dingen met politie (bijv. ontsnappen binnen 5 min.) niet, want dan staat er bezig met laden, en ineens sluit hij zichzelf af en kom ik bij het bureaublad. Hetzelfde heb ik in carriere, als mijn eerste auto wil kopen, en ik klik op kopen, dan staat er eerst ook Bezig met laden, en dan valt ie ineens weg :confused:.
Ik had het origineel op cd, maar dit is een gedownloade Black Edition. Maar het probleem is gebleven. Op vista, en nu dus ook op xp :(. Dus waarschijnlijk ligt het aan mijn pc. Ik heb een Intel Chipset family 945GM Express, 224 mb videokaart. Hij liep ietwat schokkerig maar ik heb de instellingen aangepast en hij loopt nu al een stuk beter, maar het probleem is er nog steeds.

Mijn setup:

Acer 9410 Z
1.73 GHZ Dual Core T2080
120 GB HDD
2 GB DDR2
Videokaart: Intel Chipset family 945GM Express
 
Als je het over een laptop hebt. Zal het spel waarschijnlijk de chipset niet ondersteunen. Heeft het eerder wel gewerkt?

Probeer gewoon voor de zekerheid, even een andere crack.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem met dezelfde torrent geprobeerd hem opnieuw te installeren, maar het probleem is er nog steeds. Ik las net ook bij een andere torrent dat er meer mensen zijn met dat probleem. Kan het ook aan mijn direct X liggen ? Ik heb nu volgens mij Direct X 11.
Het rare is btw dat ik met het origineel ook dit probleem had en nu met deze torrent ook weer:(

Maurice
 
Dan denk ik dat je grafische chip het spel niet ondersteunt (Of andersom).
 
Hier staat een lijst met games die ik volgens Intel kan spelen met mijn videokaart, en need for speed staat er ook tussen (Most wanted).

http://support.intel.com/support/gra.../CS-021400.htm

Ben bang dat je probleem toch bij de kaart ligt. Spelen kan je, maar deze kaart is gewoonweg niet geschikt voor spellen (ook al word ie ondersteund).

De beschrijving die jij geeft bewijst het eigenlijk voor me. Enige optie is alles op laag en je videokaart driver updaten.
 
oke, dan denk ik dat ik het maar gewoon zo laat! In ieder geval bedankt voor de moeite!
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan