probleem nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoleenniels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
1
Bij mij in het toestel blijft het icoontje van de koptelefoon in
het beeld staan,zonder dat de koptelefoon is aangesloten !!wat kan ik hieraan doen !!
help !
 
Ik heb vaker over dit probleem gehoord, zowel bij de N70 als bij de N73. Dit is een softwarefout.

Met het intoetsen van *#7370# kun je een harde reset doen van je toestel; mogelijk is dan alles weer hersteld. Zo niet, dan kan een software-update uitkomst bieden. Als je een beetje handig bent, kun je dit zelf doen. Anders even op de site van Nokia kijken naar een servicepunt bij jou in de buurt.
 
N73.

Bij mij in het toestel blijft het icoontje van de koptelefoon in
het beeld staan,zonder dat de koptelefoon is aangesloten !!wat kan ik hieraan doen !!
help !

Ga naar instrumenten >instellingen > optie's > toebehoren > koptelefoon > uitschakelen.;)
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je dat moet toetsen waar je ook een telefoon nummer intoetst..

*#7370#

succes
 
ik heb met mijn nokia het zelfde probleem, dat dat icoontje van die koptelefoon blijft staan!
ik kan zelfs niet eens meer bellen...
nou las ik eerder op deze pagina dat je dat uit kon zetten...
bij mij staat die optie er niet tussen bij instellingen, toebehoren...(daar heb ik alleen de keuze; toebehoren in gebruik: hoofdtelefoon, hoorapparaat, teksttelefoon.
nou heb ik m ook al een harde reset gegeven, en selfs al nieuwe software geinstalleerd...
ik ben ten einde raad....
HEEEELLLLUUUUUPPPPP!!!??

wie kan mij van dit probleem afhelpen... naja, een oplossing...haha

thanx...
 
Het icoontje kan je NIET uitzetten : het reageert op een contact van de
bottomconnector ( die waar je je usb kabel indoet) ...
Dus 95% kans een hardwarefout , 9 van de 10 gevallen is er vocht bij gekomen..

Dus ff proberen fabrieksinstellingen terug zetten , *#7370# en anders naar de GSM arts..

gr
 
@ Poeli86,

probeer eens het volgede zet je gsm op Offline en ga naar menu>instellingen>instel. toebehoren>toebeh. in gebruik ( zet op hoofdtelefoon ) >daaronder zie je HOOFDTELEF. die zet je op Offline i.p.v Actief profiel ! Zet je gsm nu uit en na 10sec. weer aan en selecteer nu Algemeen profiel. :confused:
 
opgelost.....

nah, de volgende dag deed mijn telefoon het spontaan weer....
het zou inderdaad kunnen, want de vorige dag was er een beetje bier over heen gekomen, dus dat zou een oorzaak kunnen zijn, of de metaaldeeltjes in mijn zak, dat die 'kortsluiting' hebben gemaakt.. maar is in iedergeval weer opgelost...

toch hartelijk dank....

gr. poelie
 
probleem n70 headset..

heey!
ik heb een soort gelijk probleem: als ik mijn headset kabel koppel aan mijn n70 geeft ie Toebehoren niet ondersteund aan..ik ben al nr de phonehouse winkel geweest en die zeiden dat ik mn pc suite software moest updaten en daarna mn mob terug zetten nr de fabrieks instellingen maar alles helpt niet :( WAT NU?


Ik heb vaker over dit probleem gehoord, zowel bij de N70 als bij de N73. Dit is een softwarefout.

Met het intoetsen van *#7370# kun je een harde reset doen van je toestel; mogelijk is dan alles weer hersteld. Zo niet, dan kan een software-update uitkomst bieden. Als je een beetje handig bent, kun je dit zelf doen. Anders even op de site van Nokia kijken naar een servicepunt bij jou in de buurt.
 
heey!
ik heb een soort gelijk probleem: als ik mijn headset kabel koppel aan mijn n70 geeft ie Toebehoren niet ondersteund aan..ik ben al nr de phonehouse winkel geweest en die zeiden dat ik mn pc suite software moest updaten en daarna mn mob terug zetten nr de fabrieks instellingen maar alles helpt niet :( WAT NU?

Ik denk niet dat je Suite moet updaten maar MET suite je GSM updaten !! (usb)
Als dat niet helpt terug naar de winkel je hebt 2jaar garantie...
Dus moeten zij voor update en oplossing zorgen en niet jij !!!
Ishet wel een ORGINELE headset enhet juiste type ?
 
bedankt voor je reactie! het is wel een orginele headset, k heb 2 orginele..allebei geprobeerd maar ze werken allebei niet.
vrees dat ie idd terug nr de fabriek moet :(

Ik denk niet dat je Suite moet updaten maar MET suite je GSM updaten !! (usb)
Als dat niet helpt terug naar de winkel je hebt 2jaar garantie...
Dus moeten zij voor update en oplossing zorgen en niet jij !!!
Ishet wel een ORGINELE headset enhet juiste type ?
 
Ik heb vaker over dit probleem gehoord, zowel bij de N70 als bij de N73. Dit is een softwarefout.

Met het intoetsen van *#7370# kun je een harde reset doen van je toestel; mogelijk is dan alles weer hersteld. Zo niet, dan kan een software-update uitkomst bieden. Als je een beetje handig bent, kun je dit zelf doen. Anders even op de site van Nokia kijken naar een servicepunt bij jou in de buurt.
ik heb ook een probleem maar ik moet een code heben voor de fabrieks instelling
die code van jou werk maar dan moet ik een w8woord ik voegen wie weet da w8woord
 
headset teken in display

headset tekentje is geen softwarefout, waarschijnlijk is de connector vuil (maak deze schoon met alcohol en een tandenborstel ) of de emi filters zijn defect dit is een componentje die "kijkt" of er iets op de connector zit aangesloten (dit kun je niet zelf verhelpen) succes!!:thumb:
 
schoonmaken

maak je telefoon goed schoon dit is het enige wat je hoeft te doen... ik blaasde als waren de onderkant schoon en toen was het verholpen

alleen heb ik daarvoor de code ingetoetst en ben ik nu alles kwijt ,... ook de pasgenomen foto's van mijn dochtertje toen ze net geboren was..... erg jammer... ook alle betonen en smsjes kwijt...
 
Laatst bewerkt:
hallo

hallo weet iemand hoe ik me nokia n73 leeg kan maken zonder de telefoon coden
heb de doos en de papieren niet meer zijn in de brand verlooren gegaan
wie kan mij helpen hij vraagt om een telefoon coden
 
headset tekentje is geen softwarefout, waarschijnlijk is de connector vuil (maak deze schoon met alcohol en een tandenborstel ) of de emi filters zijn defect dit is een componentje die "kijkt" of er iets op de connector zit aangesloten (dit kun je niet zelf verhelpen) succes!!:thumb:

niet te hard schrobben he, anders zeggen ze van nokia dat je het probleem zelf hebt gemaakt.


edit: zie net dat dit wel een heel oud topic is:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan