[Probleem] Norton systemworks en Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthijs100

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden mijn PC (Medion pc) opnieuw geinstalleerd met de recovery cd. Nu wil ik Norton weer insaleren dat gaat allemaal prima. Maar dan moet ik de computer opnieuw opstarten dus dat doe ik dan en dan start de computer op maar als hij dat in windows is en alles gaat laden dan gaat alles héél langzaam naar een half uur laden kan ik nog steeds niets. Heeft mischien iemand anders ook dit probleem gehad, ik had dit namenlijk voordat ik opnieuw geinstalt heb niet.

Vriendelijke groeten,
Matthijs.

staat er op die medion pc niet toevallig al een virus scanner van etrust?.

dan zou ik norton er maar af laten als ik jou was.mijn buurmeisje had ook een medion pc en ook norton erop gezet ,zelfde problemen .norton eraf gehaald en hij liep weer als een tierelier.2 virus scanners gaat meestal niet zo lekker samen.

Denkt je dat het wel zou werken als dik die antivirus die erop stond eraf haal? Want dat is een trail van 60 dagen.

ik denk als je etrust helemaal verwijdert,en dan pas norton erop zet het waarschijnlijk wel goed gaat.zoniet dan heb je altijd je recover cd nog.ik zou zegger probeer het gewoon uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan