Probleem online 3DS met KPN Experia Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

SummerStark

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Hoi,

Ik probeer al 3 dagen online met de 3DS te gaan om pokemon te kunnen traden e.d., maar het gaat niet. Ik krijg steeds de error code 84030 (Iets te maken met firewall interference ofzo).
Ik heb alles geprobeerd (DMZ, Poort forwarden, Channel naar 11 te zetten, ik heb goede SSID en password gezet, dus dat is helemaal geen probleem)
Ik kan wel op de browser van de 3DS, en kan zelfs ook online gaan met de pokemon spel, maar bij traden gaat het mis.
Het enige wat ik niet kan proberen is de firewall uitzetten. Ik kan die settings helemaal niet veranderen met de ExperiaBox. Weet iemand wat ik hierover kan doen?
Als het niet is op te lossen, dan wat voor internet provider raden jullie aan om online te kunnen gamen?

Groet,

Summer

Laatst bewerkt:
hoi summerstark dit is een hele standaart vraag maar heb je het spel legaal gekocht
als het een rom is zou ik even een niewe downlouden

moet er geporforward worden om pokemons te kunnen traden?

AsusMan

hoi summerstark dit is een hele standaart vraag maar heb je het spel legaal gekocht
als het een rom is zou ik even een niewe downlouden

moet er geporforward worden om pokemons te kunnen traden?

AsusMan

Hoi AsusMan,
ja het is een legaal spel
Eigenlijk is port forwarding niet nodig, maar ik heb echt van alles geprobeerd
Ik krijg alle 3 groene bars, ik ga zelfs in de WFC kamer waar je kan traden, maar bij het traden zelf gaat de internet gewoon uit, and wordt ik uit de WFC kamer gehaald
Ik kan ook niet bij de nieuwe "DreamWorld" en ook niet bij de GTS..
Ik kan bij de experia box de firewall niet zelf uitzetten, terwijl dit het probleem blijkt te zijn..
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik wil niet naar een andere internetprovider overschakelen.

hoi summer stark ik heb zelf geen 3DS of pokemon
maar ik kan je een paar standaart opties geven die je kan probrenen

-UPNP aanzetten hierdoor aat je NAT van strict af waardoor games beter kunnen conecten

-PORTFORWARDEN poorten open zetten en kijken of de verbinding dan beter is

-AAN UIT ZETTEN ;) het meest standaart advies maar soms doen mensen het toch niet

-RESET je router reseten en je wifi instellingen op je DS reseten

-OP HET NITENDO FORUM POSTEN omdat hier de game comuntie niet zo groot is kan je daar waarschijnlik een beter reactie krijgen

-ZEGGEN WELK POKEMON SPEL HET IS zodat je een gerichtere oplosing krijgt

hoi summer stark ik heb zelf geen 3DS of pokemon
maar ik kan je een paar standaart opties geven die je kan probrenen

-UPNP aanzetten hierdoor aat je NAT van strict af waardoor games beter kunnen conecten

-PORTFORWARDEN poorten open zetten en kijken of de verbinding dan beter is

-AAN UIT ZETTEN ;) het meest standaart advies maar soms doen mensen het toch niet

-RESET je router reseten en je wifi instellingen op je DS reseten

-OP HET NITENDO FORUM POSTEN omdat hier de game comuntie niet zo groot is kan je daar waarschijnlik een beter reactie krijgen

-ZEGGEN WELK POKEMON SPEL HET IS zodat je een gerichtere oplosing krijgt

Hoi Asusman,
Ik wou gewoon zeggen dat ik den UPnP enabled heeft waardoor ik uiteindelijk wel kon traden. Dus heel erg bedankt!!
Kan toch niet op GTS, dus daarvoor ga ik gewoon op de nintendo forums
Maar alsnog heel erg bedankt voor uw hulp :)

Groetjes,

SummerStark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan